fredag, november 28, 2008

Budda...pratar...

Sitter här ute på ön, och bara njuter av lugnet......det är så tyst och skönt!
Bara lilla Budda som springer runt och låter.....guuud vad stor han blivit, han bara pratar och pratar. Inte för att jag förstår så jätte mycket, men iallafall!

Jobbet går bra, jag trivs, trots att det finns vissa personer, som kanske ska sluta prata så mycket om andra, och kanske fokusera mer på jobbet....,men det är deras grej!

Ikväll är det fredag, vad fasen ska jag göra?? Det är ju inte ofta man är ledig en fredags kväll.....
Det blir nog inte så mycket spännande, kanske hänga lite med Tilde på Snarren....

Har unnat mig en vinterjacka, den är faktiskt riktigt snygg.....fick den för ett helt okej pris också...

Har även bokat biljett till mammsen och pappsen...saknar dom så mycket!!

Undrar hur ens liv ser ut om 1 år.......har jag då träffat mr right?? eller har jag blivit ännu mera kräsen?
Jag vet, alla säger att man inte ska leta, och det gör jag inte....,men jag kan träffa någon, som verkar helt normal, och innan vi ens gått på en date, så visar det sig att dom har något fel i huvudet......suck!! Jag ger snart upp!!!

Jag undrar hur definierar man lycka? det är dagenens fråga!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger