torsdag, november 20, 2008

Vad går egentligen livet ut på??

Senaste veckan har varit lite sömn, mycket jobb och festande......känns lite idag, när man ligger i soffan och stirrar på tv:n...är helt slut i kroppen...

Har nog varit på många olika barer och klubbar senaste veckan....vet inte riktigt om det är min grej...hmmmm
Har senaste tiden haft många trevliga samtal med olika killar, som i slutändan sjunkit så mycket i mina ögon.....
Det handlar alltid om droger eller så har dom en flickvän..., och droger är ABSOLUT inte min grej....upptagna killar är inte min grej heller...

Just nu funderar jag lite på, vad livet egentligen går ut på....
Är det någon som vet, för jag har ingen aning...

Imorgon är det jobb....,men snart är det jul, äntligen ska man få spendera lite tid med familjen..

Skriver snart igen...mina ögon är såååå trötta, så det är nog dax att krypa ner....
Peace....!!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger