måndag, mars 23, 2009

1 steg framåt, 2 steg bakåt....

Fredagen, var lugn, var ute och åt middag med en tjejkompis. Åkte sen till Snarren och mötte upp Tilde.
Micklo tittade förbi och lämnade en skyddsväst, till mig, så att jag hade en till Uppsala jobbet.

Klockan 02:30 var det dax för mig och Tilde att packa in oss i lilla blå, och röra oss ut till ön, och försöka sova några timmar innan Uppsala.
När klockan var 07:00, och man hade sovit ca 3 timmar, var det bara att tvinga sig upp och släpa sig in till duschen
Sen bar det av mot Bandy finalen...

Det var väl ganska trevligt att jobba, lite kyligt blev det när solen gick i moln, men annars var det somsagt var ganska trevligt.

Var hemma, vid 21 tiden, total däckade i sängen, och vaknade inte upp förrens klockan 14 dagen efter, man kan nog säga att jag var lite tröttis.....

Söndagen flöt på i sitt lilla lugna tempo..storstädade och tvättade.
Pratade lite med Micklo, vi planerar väl lite löst att ta en weekend, någonstans...alltid ett steg längre...
Fick även veta att han har berättat om mig för sin bror, inte kanske allt, men han vet iallafall om att jag existerar..ännu ett steg framåt! Sakta men säkert......eller??

Varje gång jag anser att vi tar ett steg framåt, så blir det alltid att vi tar 3 steg bakåt....och det gör sååå ont!!! Kan vi inte bara strunta i att ta steg framåt, jag vet ju ändå att allt bara är en lögn...men jag tycker ju om denna lögn....

Idag, var jag hos Jarl och Liz har inte träffat dom på ca 6 månader, deras lilla junior har blivit sååå stor. Önskar att jag var duktigare att träffa dom.....
Liz ska föda vilken dag som helst, lilla Junior ska få ett syskon....

Undrar när jag ska få barn......som det känns just nu, så lär det aldrig bli av!!! Vi får väl se....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger