söndag, mars 15, 2009

Varför kan det vara så bra...!!??

Undrar varför det ibland kan vara sååå bra??
Micklo var här i helgen....varför kan det bara vara bra, och inte perfekt??
Vi har det så bar ihop, varför kan det inte alltid vara såhär? När ska han förstå att jag är den rätta för honom?? Jag får hela tiden höra att nästa tjej han träffar kommer att bli hans blivande fru...,men jag då?
Öppna ögonen, se mig...jag är den som han borde vilja vara med....du behöver inte leta längre!!
Vet inte vad jag ska göra...nu kommer det att gå typ 2 veckor innan nvi ses igen...kanske är det bra, så vi båda kan känna efter vad vi vill. Kanske är det nu jag kommer att ta mig ur detta....eller så kanske det är nu han kommer underfund med att han faktiskt behöver mig i sitt liv..på riktigt!!! Vi får väl se.

Om 3 dagar kommer mammsen och pappsen upp till Stockholm, det ska bli sååå kul att träffa dom, saknaden efter dom känns enorm. Vi ska ut och äta middag, hoppas att Tilde, Budda och Sumo följer med. Dom har ju blivit som min egen lilla familj....

Nu är det dax att krypa ner, det är ju trots allt jobb imorgon!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger