tisdag, mars 17, 2009

Jobb...jobb och mera jobb!!

Kom precis hem från jobbet....är helt slut!
Ändå har jag varit ledig i 2 dagar....fattar inte vad jag ska göra för att få mera tid till annat, än bara jobb och sömn....jag kanske sover förmycket???
Jobbet, är lite tungt nu, alla är ganska trötta och det är svårt att hålla alla på topp.
Mika, funderar på att sluta hos oss och börja i Gamla stan.....tror hon att det blir lättare där??
Jag tror att det kan bli lite kaos, men jag önskar henne all lycka....hoppas att hon slutar hos oss av rätt anledning!!
Smögen, som också sak jobba där, har jag nog inte så mycket till övers för...jag tycker att han är trevlig, och ganska rolig....,men i grund och botten, så är han nog en ganska falsk människa, som jag nog inte direkt vill ha förmycket att göra med!!!

Har inte pratat med Micklo idag....har nog inte ens tänkt på honom....hmmm....jo det har jag, guuud vem försöker jag lura??

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger