fredag, mars 13, 2009

Måste skriva av mig...

Jag vet...jag lovade mig själv att sluta skriva...., men jag måste skriva av mig....

Jag tror att mitt hjärta är krossat....hur kan samma person krossa det flera gånger??
Jag och Micklo har nu träffats i snart 9 månader....och vi gör inga enorma framsteg..."suck"
Min kärlek till honom, är absolut inte densamma som han känner för mig...vet inte vad jag ska göra......Jag måste nog lägga ner det här....jag vill forsätta träffa honom, men jag vet inte om mitt hjärta klara mera..vet inte om jag orkar längta efter honom....och mina tårar börjar ta slut..
Det finns inget som kan göra det bra, jag har redan gått ner i djupet....
djupet av en kärlek som inte är besvarad...där det enda jag känner är sååå mycket sorg..
Jag längtar efter honom, när jag vet att vi ska träffas, men isamma veva som vi möts upp, så börjar jag redan tänka på att han ska åka hem om några timmar...
Jag vet att han försöker att träffa mig...,men det räcker inte....inte längre iallafall!!!
Det är nog dax att släppa taget....nu måste jag vara stark, jag kan inte ha det såhär....
I´m setting you free, i don`t wanna hurt no more!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger