torsdag, oktober 09, 2008

3 1/2 timme kvar...

Ja, nu sitter man här....igen! Klockan är halv tre....3 1/2 timme kvar tills man ska vara på nästa jobb.....
Känner mig ovanligt fräsch, kanske lite trög tänkt, men va fasen....det är jag ändå ganska ofta....hihih

Igår var det lugnt på Sportbaren, dock försökte jag sätta ihop ett schema. Det är inte det lättaste, ska ni veta!!
Upptäckte att det är lite svårt, när man har 10 olika viljor....hmmm
Ska dock göra ett nytt försök idag!

På Söndag får jag träffa hela familjen, mammsen och pappsen kommer från Karlstad, saknar dom massor.
Ska bli kul att träffa hela familjen, bara att få en hel dag att umgås, i lugn och ro!
Det skulle dock vara ännu roligare om Tilde, med familj kunde komma, men jag förstår att dom måste jobba...tjäna pengar...hahha
Hoppas dock att jag kanske får låna Budda, det skulle vara trevligt....har dock inte hört något...
Vi får väl se...

Lite skvaller från kändisvärlden:
Jamie Lynn, Britneys lillasyster, väntar nu bebis nummer 2....hon är 17 år, och kommer alltså vara 2 barnsmamma vid 18!
Vad gick snett....för mig alltså?? Jag är 30 och har inte ens en pojkvän...hmmm
När kommer jag få barn?? Kommer jag att få barn överhuvudtaget?? Hur fasen hittar jag en karl??

Dagens nyheter:

Den "anonyma" svenska artisten, som blivit anklagad för att ha misshandlat sin fru!
Ja, vad kan jag säga??
Trots att grannarna såg hur han släpade runt frugan i håret, i trapphuset!
När polisen kom till lägenheten, så hittade dom ett blockljus, ner blodat med frugans hår!
Frugan med ett blödande jack i huvudet!
Blodstänk på både golv och köksluckor........
Hon säger att han aldrig varit våldsam, att hon skadade sig själv, för att hon var svartsjuk......okej, scary!!
Han säger att han har INGEN aning om vad som hänt.....hmm...märkligt!
Vi får väl se vad som händer....om han klarar sig undan!!

Imorgon är det Fredag......det betyder att snart är det Söndag....

Jag har tänkt på en sak, nästan alla nya människor man träffar...framför allt killar, Är så unga, typ 84:or, det är kanske inte så ungt, men om jag ska någonsin hitta min mr right, så är det nog ungt!
Är det så, att när man är 30, så ska man redan ha en karl?? eller är det så enkelt att jag kommer att gifta mig med en 84:a??
Herregud...då kommer jag fan få barn när jag är typ 50!!!

Nu är det dax att surfa runt lite på FB, och kolla om man fått några roliga medelanden....
Peace!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger