tisdag, oktober 14, 2008

Va Faaaan!!!

Nu är det redan Tisdag...det var nog längsen jag var såhär trött.

Jobbade på Sportbaren igår, med Tilde. Det var kul, vi hade inte så mycket att göra, men ändå pallade inte köket trycket!!! Fattar ingenting, så kvällen på jobbet var bara rörig...."suck"
Tilde, körde hem mig, och när jag väl stigit ur bilen, och hon börjat rulla, så upptäckte jag att jag hade glömt telefonen i bilen....som en galning sprang jag efter och skrek...tyvärr hörde hon inte..
Så vad skulle jag göra??!! Nu stod jag utanför mitt hem, utan telefon, och funderade på hur fasen jag skulle komma upp till jobbet!! Jag kollade runt omkring mig, det fanns inte en människa i närheten....typiskt!!
Jag kände mig ganska slut i huvudet, då, plötsligt, sneglade jag upp mot min väninnas fönster, och där lös det.
Jag tog en chansning, och sprang upp,som tur var så var hon vaken och hemma.
Jag fick låna en telefon, och ringde Tilde....,men det löste ju inte riktigt mitt problem att kunna gå upp på morgonen. Min kära vän hade dock en väckarklocka att låna. JIPPI!!

Drog hem och somnade som en liten bebis, vaknade upp vid 06:30, och var heeeelt död.!!
Fy farao vad det är mörkt ute, vid den tiden...blääää

Dagens nyheter:
I dag kom domen för Christine Schurrer, hon hade redan funnits skyldig för morden på Saga och Max, och även till mordförsöket på mamman, men idag klockan 11:00 kom domen. Den löd:
LIVSTIDSFÄNGELSE!!
Det är såååå rätt!!

Betty 77 år åkte fast med kokain värt 18000 kronor.
När hon stod framför domaren, var hennes förklaring, att hon haft lunginflammation en längre period, men hon trodde att det var Cannabis hon hade köpt. Domen löd:
60 dagars husarrest!

Fan, när jag är 77 bast, ska jag också bli knarklangare....hahaha
(skojar bara mammsen och pappsen)

Nu när jag känner mig liiite mera hemma här på företaget, så rör jag mig mera runtom på kontoret. Jag har just varit inne med lite post, och vad får jag se.....Snobbar som jobbar! Hihihi Dom jobbar faktiskt!!

Ska snart ringa min kära chef och kolla om hon har löst mina sista dagar på företaget....det kan bli lite spännande.Har jag tur, så får jag äntligen sova imorgon!!

Nu är det sax för en socker bomb!! Bomben består av: Varm choklad, med små chokladbitar till...

Åh, by the way....Idag är jag lite i trotsåldern...företaget jag jobbar för vill att man har svarta finbyxor, och kavaj. Jag har i dag ett par svarta jeans och ett linne....shit vad busig jag är......

Inga kommentarer:

Powered By Blogger