onsdag, oktober 08, 2008

Varför har jag en så hög arbetsmoral....

Sitter här på jobbet, känner redan stressen inför kvällsjobbet......
Ringde min chef på det jobbet jag sagt uppmig på, och bad om att få vara ledig imorgon.....
Hon sa, att hon skulle försöka, men precis innan vi la på, så kom hon på att det var något möte imorgon, som hon ville att jag skulle vara med på...typiskt!! Jag var såååå nära!!
Saken är att mötet imorgon, gäller nya arbetsuppgifter, och eftersom jag ändå inte kommer att jobba kvar, så kvittar det ju, om jag är med eller inte!
Det är ju bättre att någonannan är med som kanske kommer att jobba med det här uppdraget, någongång! Har jag fel??

Tänk om jag inte hade en så hög arbetsmoral...då hade jag nog bara sjukat mig någondag....hehe
Det pågår ju ett möte just nu, om nya arbetsuppgifter, och jag är ju inte med på det.....så.....
LÅT mig vara ledig imorgon då!!!
Nej, nu är jag så grinig, så jag måste nog ta en cigg.....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger