fredag, oktober 10, 2008

Ser jag i syne??

I dag är det Fredag...känns som om dagarna bara flyger iväg...(kan iof bero på att jag bara jobbar)


Iallafall...veckorna bara flyger iväg, jag känner att jag inte riktigt hänger med...vad gör alla nuförtiden!


Nej, om 2 veckor måste jag ta tag i min vänskapskrets, hinner inte träffa dom, knappt prata med dom.....Tilde träffar jag dock när vi jobbar och henne pratar jag nog med nästan varje dag, men det är kanske inte så konstigt, hon är min allra närmsta vän!!
Tilde, Sumo och Budda är som min lilla extra familj, jag vet det låter konstigt, men utan Tildes visa ord, Sumos, väldigt få, men bra råd och lilla Budda, ja bara är lilla Budda, så hade jag nog haft det lite svårt i livet!

Ett stort tack för att ni finns i min lilla förvirrade värd!!...hehehe


Sumo och Budda tittade förbi en sväng...typ 1:a gången jag och Sumo var själva utan Tilde.
Det gick väl bra, vi satt i varsin stol och tittade på Budda, som gick runt.....snackade lite skit, sen var det dax för dom att rulla vidare mot nya äventyr....


Nu är det 2 timmar kvar innan jag ska rusa vidare till sportbaren......vad ska jag hitta på då??!!


Messade min kära chef M, om att jag skulle vilja vara ledig på Måndag....när jag skickade messet var klockn 08:00, nu är klockan 14:30 snart och jag har inte fått något svar...."suck" Det ser ju inte så lovande ut!! Bläääää!!


Fick äntligen klart schemat igår, var dock hemma vid 01:00, somnade som en lite gris..
Appropå gris, så tyckte jag att jag såg en liten hund i korse, här inne på kontoret, som såg ut som en liten gris. Har dock inte sett den något mera....undra om jag ser i syne!!!

Kan man börja se i syne om man sover för lite??


Nej, nu ska jag sätta igång med det lilla jobb jag har....
Vi hörs snart igen.....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger