onsdag, oktober 08, 2008

Tiden går inte så snabbt, men den går jävligt långsamt!

Sitter här på jobbet, och håller på att somna....
Tiden verkar som om den tagit en paus.....det känns som om den står stilla!
Om ca 2 timmar är det dax att rusa vidare till nästa jobb...Jag har ingenting emot att jobba mycket, det är bara stressen mellan jobben, som är lite jobbiga...

Min kära kollega, som jag sitter här med, mailade iväg ett mail till hon som håller i mötet imorgon, och frågade om det verkligen var nödvändigt att jag var med.
Hon fick svaret att det var verkligen ingen ide att jag satt med, jag skulle ju ändå inte jobba kvar.....precis som jag trodde!
Min kollega D ringde då till min chef M och berättade läget, att om hon hade någon som kunde jobba för mig imorgon, så var det bara att plocka in den personen och ge mig ledigt!
D ringde till M för ca 2 timmar sen, jag har fortfarande inte hört något från M....
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.....jag har sagt till M att det är mitt eget fel att jag jobbar mycket, men är det inte okej att be om hjälp?? Vad tycker ni??

På söndag ska vi fira min kära lilla Speccis, hon fyller 10år, så igår var jag och köpte födelsedagspresenter....jag tror nog att hon blir happy!!
Vad fick jag när jag fyllde 10år.......
Jag hoppas att Tilde och Sumo vågar lämna lilla Budda hos mig, så att vi kan fira hans lilla 1 års dag också, det skulle vara mysigt......

Hmmm, vad sak jag hitta på för bus i 2 timmar.....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger