måndag, oktober 13, 2008

Vad hände...

Måndag igen....shit, jag hänger verkligen inte med, veckorna går såååå fort.
Snart är det väl jul och nyår!
Hmmm...nyår, första gången jag inte jobbar...undrar vad man ska hitta på då....

I Fredags kväll, jobbade jag på sportbaren. Det var lugnt och skönt, hände egentligen inte så mycket..
Det var ett barn där som var typ 4 år, han gled fram till mig och sa:
Jag älskar dig, då böjde jag mig ner och kramade om honom.
Han tog då tag i mina kinder och gav mig en riktigt blöt puss på munnen.....
Fattar ni, jag har inte fått höra -jag älskar dig av någon på säkert 3 år (förutom min familj) och så får man höra det av en 4 åring....great!!

Micklo har börjat höra av sig ovanligt ofta.....hmmm, undrar om han saknar mig...
Hoppas det...jag saknar ju honom...lite!!

Lördags kvällen, var heeeelt galen...Sverige-Portugal spelade.
Mycket folk, skön stämning..dock slutade matchen 0-0.
Guuud, jag tror att jag håller på att förvandlas till en sportnörd!!!

Vaknade upp på Söndagen, kände mig ganska utvilad...Tilde och Sumo kom och lämnade Budda.
Jag och Budda drog på kalas hos Speccis, Tilde och Sumo drog och jobbade.
Resan till Täby gick riktigt bra, Budda satt och pratade med dom flesta, och när vi satte oss på Roslagsbanan, så tog det inte många sekunder innan han somnade.
I Täby, väntade Mammsen och Pappsen, det var verkligen jätte jul att träffa dom, önskar att dom bodde kvar i Täby.....
Hemma hos Speccis, blev det mat, vi fick Tacos i mängder, och sen blev det en super fin tårta, den var verkligen jätte god. Allt var jätte gott!
Speccis, fick massor med fina presenter, bara saker som hon verkligen behöver.

Vid 20:30 tiden kom Tilde och Sumo, då hade dom hunnit haft en lite rundtur i Täby....
När dom väl landade på rätt adress, så stog maten på bordet, och Budda hade ny blöja, en ny outfit...nice!!
Efter ett tag var det dax för hemgång, Budda somnade i bilen, och h´jag var nära på....
Jag skulle verkligen vilja slippa ställa väckarklockan, en dag iallafall.....

Min chef M ringde, hon ska försöka lösa mina sista pass, det enda villkoret är att jag står standby resten av tiden. Det kan vara rätt skönt, visst att jag kan bli väckt på morgonen, men det kan okej.
Jag kan ju också bli ledig, och få sova.....hehehe det är en chans som är helt klart värt att ta.!!
Vad hände egentligen......hur kan det helt plötsligt bli så enkelt??

Om 6 timmar är det dax att springa vidare, i kväll jobbar jag med Tilde, det ska bli sååå roligt.

Hörs senare...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger