tisdag, oktober 07, 2008

Jag behöver VERKLIGEN köpa flera timmar på dyngnet..

Vad ska jag göra??
Jag behöver köpa mera timmar på dygnet.....hur gör jag??? Någon som vet??!!
Det enda jag gör är att jobba....min lägenhet håller på att förfalla!! Det är kläder överallt...och dammet, bara samlas utefter väggarna.
Min familj, och mina kära vänner hinner jag aldrig träffa.....hoppas dom inte glömmer bort mig.....

Nya jobbet går jättebra...känns riktigt nice att vara tillbaks i branschen..
När Tilde jobbade med mig i Lördags, gick det riktigt bra!
Jag blev riktigt stolt över henne, nu ska jag bara styra upp mera pass till henne..., så vi kan jobba ihop flera gånger!!

I dag är första dagen, som jag bara jobbar dag....ganska nice!
Problemet är bara att nu vill jag ju göra massor med saker...!! Jag har försökt att få med Tilde, Sumo och Budda att äta middag med mig ikväll, men Tilde jobbade, och jag tror inte att Sumo vill äta middag med bara mig!
Det kanske skulle känna lite konstigt......eller?? Han är ju som en bror för mig, och ibland är han ju faktiskt ganska vettig att prata med......skulle dock kännas lite tomt utan Tilde!
Vi får väl se om han vågar!!!

På det gamla jobbet som jag fortfarande jobbar kvar på, i 3 veckor, känns det tungt! Ingen försöker ens att få bort lite uppdrag åt mig....även om jag vet att minst 2 personer som vill jobba.
Känner mig ganska uppgiven, vet inte vad jag ska göra....
Dom har sagt att om jag ringer och sjukanmäler mig någondag, måste jag fixa ett sjukintyg!
Great.....antar att det bara är att bita ihop, och jobba sista 3 veckorna!

Jag har hittat en lista på Hollywoods värsta pappor....hihi
Det gäller ju att jobba hårt, sista tiden!

Hollywoods värsta pappor, de är giriga, låter sina barn vika ut sig, och skvallrar dessutom om det i tidningarna:

1, Mitch Winehouse, pappa till såklart den omtalande Amy Winehouse 24
Berättar alltid allt för pressen, öppnar upp hela Amys barndom för allmänheten......
Inte kanske så snällt.....

2, Billy Ray Cyrus, pappa till den 16 åriga skådespelerskan Miley Cyrus, låter henne vika ut sig i olika tidningar, och sen läser han dom...
Bläääää....

3, Michael Lohan, pappa till den omtalade, Lindsay Lohan, 22 år. Han kör stenhårt på att smutskasta sin dotter offentligt...
Vilken mysig pappa....det är ju kärlek....NOT!!

4, Joe Simpson, pappa till dom sjungande systrarna Jessica och Ashlee Simpson....han vill att dom ska anspela allt på sex, han vill helt enkelt att dom ska vara två sexbomber!!! Som tjänar pengar inte för att dom sjunger bra, utan för att dom är sexiga...
VilkenPAPPA ihela världen vill att ens dotter ska vara sexig??!!

Ja, nu vet ni några pappor, som försöker leva det hela glamorösa livet, genom sina döttrar i Hollywood....

Dagens nyheter:

En pappa ströp sina 2 döttrar, Ellie 3 och Isobelle 1, när han hade dom över helgen...
Ringde till ex frun och sa att: Nu sover barnen föralltid, och sen hängde han sig själv!
Förklaringen kan tänkas vara att han inte stog ut med att var ifrån barnen såmycket.....
QUE!! VA!! WHAT!! Vad hände med att prata med varandra??
Man går ju fan inte och dödar sina barn, hur tänker man då?? Jag mår bara dåligt, när jag läser om folk som dödar sina egna barn....det är ju något KRAFTIGT fel i huvudet på dom!!

Hittade en gömma med choklad här på jobbet....nu ska jag prova 2 olika sorter:
1, Premium 70% Cocoa
2, Benidicks
Vinnaren är......Premium 70% Cocoa....lööövely!!

På söndag fyller Speccis 10 år...då blir det kalas...ska bli sååååå kul att träffa, hela familjen.
Tilde med familj är även med bjudna, vi får se om dom kan...annars kanske jag får ta med mig Budda!
Tilde.......Jag looooovar jag ska ta hand om honom......

Har ett nytt projekt....fick lite Tilde inspiration...
Jag ska lära mig mobilblogga.....eftersom jag nästan aldrig är hemma, så är det ju perfekt om jag kan mobilblogga, då kan jag ju skriva vart jag än befinner mig.....och jag kan dela med mig av alla mina tankar!!!....hehehe

Satt på ett annat företag igår, samma som Justin jobbar på....bad till gudarna att han inte skulle bli sådär jobbig igen.....känner en form av bläää mot honom, efter hans fyllesamtal....
Det gick bra, han bara passerade, utbytte några kalla/kaxiga ord med mig....., men det BJUDER jag på, bara han slutar att terorisera mig....hahahahaha

Nu är det dax för en smoke.... hörs när ni minst anar det.....mohahahaha

Inga kommentarer:

Powered By Blogger