fredag, oktober 03, 2008

Sova kan man göra när man dör......

Sorry, att jag inte skrivit på någon dag eller två......
Har jobbat massor, 2 jobb+ lite sömn=Lite hjärndöd.....hehe
Ja, nu går jag "all in"...jobba massor, det är ju bara denna månad, sen kör jag bara restaurang....
Det blir nog bra! Jag bara känner att jag börjar sakna min säng!
Känner mig nog lite som en zombie...lite märklig känsla....

På jobbet, som jag sa upp mig ifrån, dom bara dumma i huvudet....eller inte dumma i huvudet...utan bara jäkligt falska....eller inte falska heller....hmmm zombie hjärnan vill inte riktigt funka!
Vi kan säga att dom är lite speciella, ja det blir bra!!
Nu när man sagt upp sig, känns det bara som om, man bara är skit!
Allt man verkar be om, får man bara ett NEJ, och allt man gör verkar dom bara vara misstänksamma emot!
Tråkigt.....jag tyckte ändå att samarbetet mellan dom och mig var bra, och det var det nog, ända fram tills att jag sa upp mig!
Jag tyckte att vi hade en bra relation mellan oss, men ack så fel man kan ha...., men då vet jag att jag ALDRIG kommer att jobba för dom igen!!
Jaja, jag vet att man ska aldrig säga aldrig, men i detta fall, så kan jag det!!!

Bestämde mig i Måndags, att jag och Micklo ska bara träffas som vänner, hädan efter, det är lika bra, jag blir ju bara mer och mer kär i den mannen...
GUUUUUD, hur många gånger kan jag gäspa inom loppet av 3 minuter...tydligen många...mina ögon är så tårfyllda att jag inte ser något....., men iallafall
Jag bestämde mig i Måndags, har varit en duktig flicka och inte hört av mig till honom...självklart har jag kanske ägnat honom en tanke varje dag, men "That`s it"
Iallafall, igår fick jag ett mess.....typiskt!!! WHYYYYY!
Känner han på sig att jag är påväg bort??
Tur att jag jobbar, massor...

Läste i tidningen att en man i 61 års åldern hade sett en misshandel, typ 4 killar som misshandlade en kille. Kraftiga sparkar mot huvudet.....den äldre mannen skrek till killarna att dom faktiskt höll på att döda killen..!!!
Då vände dom sig om mot den 61åriga mannen, och slog ner honom, sparkade honom i huvdet, han tappade medvetandet, och vaknade sen upp på sjukhuset.
Där fick han veta att 2 förbipasserande människor hade sett misshandeln, och skrikit på killarna, som då hade lagt benen på ryggen och sprungit.
Det sällskapet, som avbrutit misshandeln, av den 61 åriga mannen, räddade nog hans liv, precis som han räddade den unga killens!!
Den ända beskrivningen av gärningsmännen är att dom hade mörkthår,som hade blekts...jag satsar på att det är en 020, vet inte riktigt varför....bara en känsla!

Hmmm...hittade en mazarin, tycker egentligen inte om, men behöver socker.....nice!

På Lördag, ska Tilde jobba med mig....vi ska servera ihop...grrrryyyymmmt roligt ska det bli!! Det kommer att vara jättemycket, men det är ju bara roligt!!
Igår fyllde Budda 1år...hans första födelsedag...stort!! Enormt!!....ehhh...vad blir nästa ord??
Hursom, så missade jag den...buhuuu hoppas han förlåter mig!

Dagens test: Har jag Astma?
Svar: Dina luft vägsbesvär kan bero på astma och bör snarast undersökas. Rekommenderas att du bokar tid för närmare bedömning, på din läkarmottagning. Ehhh que??!!
Great...nu har jag tydligen astma också.....ska jag vara helt ärlig, så tror jag inte att dom här testen stämmer!!

Dagens skvaller: Fadde Darvich, fick inte vara med i ett TV program, som skulle sändas från Spy Bar!
Tanken var att han skulle prata om sin bok, som heter: Det Korrupta Stureplan!, men somsagt, ägaren till "Spyan" tyckte inte att Fadde var välkommen till Spy Bar!
Vad kan man säga??!! HAHAHAHA!!

Dagens gamla nyhet: När det var Derbymatch, Malmö FF-Helsingborg, så misshandlades en kvinnlig lokförare...en supporter la ner en smällare/fyverkeripjäs i munnen på henne...AJ!
Det var ju onödigt.....varför gör man så??!!

Dagens fråga: Vad hände utanför hamburger restaurangen Max, igår natt vid 02 tiden??

Nu ska jag röka....snart ska man vandra vidare till nästa jobb!! Lööövely!!
Varför spelar dom Opera på högsta volym???

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är på att skriva! Håller med om att man kan sova när man dör. Kolla gärna in min blogg!:)

Powered By Blogger