tisdag, september 30, 2008

Japp, då har man trillat dit...igen!

Igår var det Måndag.....jobbet kändes lite tråkigt. Såg framemot intervjun...satt och tänkte ut något smart, jag kunde säga.
Dock kom jag inte på så mycket....jag tänkte att det fick komma naturligt!
Drog iväg, till O`Learys.....och helt plötsligt stod man ute på golvet, redo för att jobba!
Kändes super bra, som om man äntligen hade kommit hem!
Jobbade till 24:00, åkte hem och dog! Var helt slut, i både huvud och kropp.....

Vaknade upp vid 10 tiden, då var det dax att ta tag i nästa sak...att säga upp sig!
Ringde upp chefen, och sa som det var...jag ville sluta.
Hon tog det nog ganska bra...det lät då iallafall.
Det som inte var lika bra, var att jag tydligen hade 4 veckors uppsägningstid....det betyder att jag har 4 veckor framför mig, av dubbelt jobb!
Kanske inte det roligaste, men kanske ett måste.....så dom närmsta 4 veckorna är jag förmodligen inte såååå anträffbar.! Bara om någon undrar.....
Frågade dock chefen om hon kunde plocka bort lite dagar från mig....om någonannan behövde jobba lite....hon skulle se vad hon kunde göra!
Det skulle ju vara skönt om man fick slippa jobba en dag...hihi
Annars får jag bara bita ihop...det blir ju lite pengar iallafall....

Nu är det 3 timmar kvar innan jag ska springa över till nästa jobb....undrar vad jag ska hitta på då!

Dagens nyhet:

Världens längsta man, han är 2,36 meter, hans fruga är 1,68 meter.
Dom väntar nu bebis....spännande va??
Dom brukar ju säga, att barnen blir oftast längre än föräldrarna.....blir deras barn då...typ...2,40 meter???......hmmm, Om det blir en tjej, hur sexigt är det då??

Dagens test: Har jag vuxen Adhd??
Svaret blev: Jag har förmodligen INTE vuxen Adhd! Vilken tur....hehe

Test nr 2: Har jag någon koll på världens mat?
Svaret blev: Jag gillar mat, och har koll på utbudet i rest världen, och det bor nog en lite kock-wannabe i mig! I köket trängs färska kryddor och spännande orientaliska såser med varandra på hyllorna....

Great, det känns bra att veta att man inte har vuxen Adhd....
Mat svaret, stämde väl ganska bra....förutom, att jag absolut inte har massor med färska kryddor, och inga spännande orientaliska såser heller...
Det som finns i mitt kylskåp, är vatten och ketchup!!!
Kanske en senap också, men det är väl knappast någon spännande orientalisk sås....eller??

Guuuuud, jag dör!

Skickade i väg ett mess till chefen , med en enkel fråga, om jag skulle kunna få vara ledig imorgon...antar att jag inte ligger på plus, för det blev ett nej!
Tråkigt, jag ville ju åka till Ullared, med Sumo, Tilde och Budda.....buhuuuuu
Det kommer väl andra dagar...,men inte den närmsta månaden....

2 Timmar kvar...nu är det dax för en cigg....
Hörs imorgon!!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger