fredag, september 12, 2008

Mina böner blir aldrig hörda....

Vaknade till av att Tilde messade...hon undrade om jag kunde vara barnvakt en stund på dagen. ABSOLUT, skrev jag tillbaka.
Jag skulle inte svarat så snabbt...3 minuter senare ringde telefonen. Jag hade fått ett uppdrag!
Typiskt.....jag som verkligen inte kände för att jobba idag:(
Stressade iallafall iväg till jobbet.
Hela dagen kändes bara fel, jag var så trött och var inte alls på humör.

Lunch menyn, var bara tråkig...så jag ringde Justin och frågade om han kunde köpa med sig mat till mig. Jag visste att han var ute och snurrade.....det blev en jätte god räksallad.












Kom hem vid 17 tiden, då han man se lite TV, och äta en lättare middag.Sen slumrade jag till....vaknade upp 2 timmar senare....nu sitter man här helt "mosig"


Ska förbi "Snarren" en sväng och träffa Tilde, men först är det tid för lite glass....hehehe




Tilde ringde, hon undrade om jag kunde köpa nässpray till henne....SJÄLVKLART! I fix...Undrar om man kan bli beroende av det? Jag själv har kanske tagit nässpray engång i mitt liv...Borde kanske tagit det flera gånger, men jag tycker det är lite äckligt....bläää




Dagens Nyheter:

Nr1: Bajen vill flytta Derbyt, den 20 Oktober mot DIF till Söderstadion! Bara för att på Råsunda är Bajens läktare avstängd! Dom väntar med spänning på besked!!

Jag med...Om förslaget går igenom, kan någon vara snäll och påminna mig om att kanske inte vara hemma den dagen! Eller att jag ska vara hemma och inte gå utanför dörren!!!!Jag röstar förövrigt NEJ!! Bara så att alla vet..inte för att någon bryr sig....men, men


Nr2: Sara Vargas och Björn Gustafsson är ett par. Vad hände??? Björn är ju min favorit kille...trodde verkligen att det skulle bli vi....hihih Drömma får man!


Imorgon är det Lördag...och sen Söndag...


Har tänkt på en sak:


Varför ska man alltid falla för fel killar?? Eller är det bara fel på dom?? som inte ser mig?

Jag menar, Micklo verkar ju vara smått schizofren Ibland vill han träffas och ibland inte, han kan bara inte bestämma sig..., men honom hade jag kunnat se mig själv en framtid med!

Justin är så ung, så naiv, han kvävde mig....synd! Om han bara hade gett mig lite andrum hade vi säkert kunnat haft det jätte kul ihop!

Fast det kanske var lika bra...tänk om jag och Justin hade träffats i något år och sen hade vi inte kunnat gå längre i förhållande...jag tänker på barn och allt! Han är ju lite yngre än mig...


Saknar Mammsen och Pappsen....det känns lite tungt att dom flyttat från stan. Annars hade man dom 1 timmes resa bort. Nu bor dom i en helt annan stad:( Men så länge dom är lyckliga så är jag det...fast jag saknar dom!


Nu är det dax att fixa lite, och sen är det bara att börja röra sig.....


Inga kommentarer:

Powered By Blogger