måndag, september 08, 2008

Zombie....

Jag är såååå slut!!

När klockan var 01:30, i natt dök en Justin upp, utanför min dörr....!
Han ville prata...om vad tänkte jag!
Jag börjar tröttna lite på dom här samtalen, dom leder ju ändå ingenstans!!!

Han ville ha alla korten på bordet, varför jag inte vill forsätta träffa honom....hmmm
Hur säger man på ett bra sätt, att jag är kär i en annan kille?
Det gör man inte....,jag säger på ett mycket fint sätt att jag inte riktigt orkat just nu!!

Great, kunde jag inte, kommit på något bättre.....man är ju ingen "raketforskare" direkt, men något annat kunde man ju sagt!
Det slutade 4 timmar senare att jag iallafall kläckte ur mig, att jag har känslor för någonannan...
Jag såg smärtan i hans ögon....kände att det högg till lite i mitt hjärta...
Han är ju så söt, och jag tycker ju om honom.....,men!

Somnade iallafall. kl 06:00!
Bad till gudarna att jag skulle slippa bli väckt vid 07 tiden av att man hade fått ett uppdrag!
Ingen av gudarna lyssnad....07:30 kom samtalet....blääää

Inte bara att man sovit, i 1 1/2 timme, och fick tejpa upp ögonen....,så hade jag ju tänkt att träffa Tilde och Budda.
I bilen till jobbet, frågade jag Justin om han var arg på mig...först sa han nej, absolut inte!, sen blev det ett njaaa, och sen slutade det med ett jo, det är jag.
Han var iallafall ärlig!!

Nu sitter man på jobbet, som en zombie....är helt slut i hela huvudet....., och det är 6 1/2 timme kvar...undrar om zombien överlever.....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger