söndag, september 07, 2008

Lördag, Söndag...

Helgen är redan över....det går så fort. Nästan för fort....bläää

I lördags, var det dax att ta tag i garderoben...var tvungen att rensa ur, hänga upp allt ordentligt!
Tänk om man kunde ha en ENORM "walk in closet" Det är nog ett måste nästa gång jag flyttar.
Hoppas att mannen i mitt liv, har lite förståelse för alla mina kläder, skor och jackor.....för annars kan det bli problem!


Vid halv fem tiden, var det dax att röra mig till Liz, Jarl och Junior!
Vi skulle äta en trevlig hemma middag, och sen skulle jag och Liz kolla på Eurovision dance contest...och äta massor med glass.......
Ben &Jerry`s såklart....mums!!
Polen vann dock tävlingen, såg aldrig klart, men Sverige gjorde en bra insats!
Liz somnade i soffan, så jag kände att det var dax att börja röra mig!

Drog förbi "snarren" och tittde på lite folk.....hehhe
Mötte upp "Brittan" gick förbi "Kupolen" och sa hej till Tilde, som jobbade.

Jag och Brittan åkte hem till mig, drack lite te och snackade lite skit....
Dom har ju bestämt att dom ska gå på rådgivning, och sen får dom se vad som händer.
Jag tycker att det är bra att dom försöker för Speckis skull!


Söndag, vaknade upp vid 11-tiden, kände mig ganska utvilad...snackade lite skit med Brittan, sen var det dax att börja göra mig iordning.
Det var ju middag ute på Värmdö, Indisk mat!
Micklo kom och plockade upp mig, gud vad glad jag blev att se honom!
Undrar hur länge jag orkar ha det så här? Kanske är det bäst att bara avsluta, vad vi nu än gör?
Vi får väl se.....


Middagen var riktigt nice...vi fick så mycket mat, jag såg ut att vara gravid....inte så nice!
Massor med mat, för nästan inga pengar alls.
Vi fick, en sallad, fiterade räkor, bröd, med olika röror, till förrätt!, sen fick vi in våra varmrätter....sååååå gott!!
Ni som inte dök upp, ni missade något!!! Har ni tur, kanske Tilde, styr upp en till middag...

När jag växte upp sa alltid Mammsen och Pappsen, att det inte var bra att bada direkt efter att man ätit! Idag fick jag veta att det bara var en myt!!!!
Great, efter typ 29 år, har jag trott att det var sant!
Undrar om det finns någotannat jag borde veta....


Sitter hemma och kollar på tv:n, känns som om det blir tidigt i säng...

Så vad händer i kommande vecka?
Mycket träning, måste det bli!!! Jag kan inte se ut, såhär längre!
Ja, det var mina planer för veckan....
Brittan ska bo här, några dagar. Ska bli ganska kul att ha henne här.
I helgen är det äntligen dax, att göra ett fotojobb.
Jag jobbar som handmodell....det låter kanske lite märkligt....,men så är det.
Så då kommer jag få tillbaka mina fina naglar....hihiih
http://www.nagelhuset.se/

Nu måste jag fixa lite här hemma!!!






Inga kommentarer:

Powered By Blogger