onsdag, september 24, 2008

Funderar lite.....igen!

Ännu en Onsdag har gått förbi..., och vad har man gjort.?
Ingenting....tränat, men annars ingenting! Hur fasen ska jag kunna somna i natt??!!
Tur att man inte jobbar så länge imorgon, 8-14...nice
Har haft riktiga magsmärtor idag, måste ta tag i mitt liv....dags att kanske göra en checklista över vad jag behöver göra!

På Fredag kommer Mammsen...JIPPI! Dock ska hon bort på kvällen, men några ord kanske jag hinner byta med henne.
Jag ska på ishockey, se AIK mot Mora, tror jag iallafall...
Jag och hockey= kan bli spännande

Fick mess av Justin, han undrade om vi skulle träffas, jag skrev tillbaka ett enkelt, NEJ!
Då fick jag ett annat, där han undrade varför? Då svarade inte jag....
Kanske elakt, men jag vet inte hur många gånger jag ska förklara, jag orkar inte!

Samlade mod, och skulle äntligen berätta för Micklo, vad jag egentligen känner för honom, så när han ringde droppade bomben......det enda han sa var:
-Tro inte att du kan skrämma iväg mig....!!
Jag fattar ingenting, jag kärleksförklarade mig..., och jag får den här responsen....inte blev jag klokare!

Funderar på att kanske måla lite i lägenheten, kanske köket....eller något!! Vi får väl se;)
Funderar även på att gå tillbaka till restaurang världen....det är min ekonomi som talar, vi får väl se där också!!

Nu börjar en ny serie, med Mikael Persbrant på TV4. Oskyldigt dömd, heter den....måste nog se den......

Inga kommentarer:

Powered By Blogger