fredag, september 26, 2008

Friday night!!!

Boring....
Känner mig lite som en slav....en slav till alla snobbar som jobbar!
Koppla hit och dit, hämta lunch, fixa kaffe, gör det, gör inte det!!
Känner mig lite som Askungen...undrar när min prins kommer och räddar mig från all denna skit göra?? Typ aldrig, prinsen tänker väl att det är ju trotsallt 2008, hon kan väl rädda sig själv! Kul.....
Visst på mitt förra uppdrag, var det också mycket, men då var vi alla på samma nivå, eller ska jag kanske säga att glappet inte var lika stort.....

Östermalms killen ringde aldrig...konstigt!!
Han fattade att jag inte var så intresserad, av hans Östermalms liv....kanske upptäckte att jag inte var blond och smal...och att jag inte drack champanj...hihi

Dagens nyheter:

1, 2 st Svenska systrar promenerade, lite smått påverkade, mellan 2 tre filiga motorvägar. Detta skedde utanför Birmingham. Då polisen försökte få bort dom, blev dom arga och började springa, ut mitt framför bilarna. Syster nr1 blev påkörd av en lastbil. Syster nr2 Flög in i en ruta på en personbil. Nr 2 var snabbt uppe på benen, trots att ena hennes ben var skadat, hon spottade och försökte slå polismannen! När dom båda hade gripits, bar det av till sjukhuset, och sen till fängelset....antar jag!

2, En 14årig kille avled i Täby, dödsorsak var att han hade sniffat Glade doftspray...illa!!

Har gjort lite Webbtester, kommer att dela med mig av mina resultat:

Nr1:Skulle jag kunna vara en spion??
Såhär lyder svaret:
Vi drar in din licens att döda. Du kommer att skickas på ett hårt träningsläger i Sibirien!

Så, nu vet alla, att jag inte ska jobba som spion......nästa!

Nr2, Har jag gröna fingrar?
Såhär löd det svaret:
Plastblommor...kanske? Eller kvistar i en vas?, men med dina kunskaper bör du hålla dig borta från rabatter och trädgårdsland!

Nu vet jag att jag inte kommer bli, en trädgårdsmästare, och jag kommer heller aldrig kunna ha en stor fin trädgård!!!

Ikväll kommer Mammsen.....Jippi!!
Hon ska på Ladies night, med hennes friends....dom kommer ha grymt kul!
Själv ska jag på Hockey....kan bli lite spännanade...tänk om jag fryser ihjäl!! Ska man ha vinterjacka?? och snowjoggings....
Tål att funderas på.....

Igår efter jobbet, så mötte jag upp mina kära vänner: Jess och Asia....Gud vad jag saknat dom.
Vi gled lite runt på stan....sen åkte vi hem till mig, och lagade middag. Det blev potatisgratäng, en köttbit och en stor klump vitlökssmör!!!...mums....mums!!

Thank god it`s Friday`s......!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger