måndag, september 15, 2008

Ska kanske sluta be böner...

Vaknade upp vid 9 tiden av att telefonen ringde. Det var Justin....jag frågade trött vad klockan var, och upptäckte att jag inte fått något uppdrag!!
Jag satte mig klarvaken upp i sängen, och tänkte att jag ska nog sluta be böner, det verkar funka bättre!!! Justin ville inget speciellt, så jag avslutade snabbt samtalet.

Nu hade jag ju en heeeel dag att hitta på massor med saker.
Började dagen med att träna, tungt som fasen, men det måste ju göras!
Sen var det bara att sätta sig på bussen, ut mot "The mansion"
Busschaffören var riktigt söt, bara så att ni vet....
Där blev det lunch....mummmms
Tilde kommer på små kombinationer som inte ens har slagit mig, måste nog be henne om lite tips....









Sen bar det av mot Grimsta IP, där Brommapojkarna spelade match mot Väsby United.
Tilde och Sumo jobbade och jag var barnvakt till Budda.
Vi busade och promenerade...det var lite kallt. Nästa gång blir det mera kläder!
Brommapojkarna förlorade med 2-0......Jag bryr mig inte....







Såg idag en intervju med tjejerna i Sex in the city.....Guuud, vad jag vill se den filmen!!


Denna damen berättade att hon har ett förhållande, i det verkliga livet, med en 23 år yngre kille!
Varför är det acceptabelt att en kvinna är tillsammans med en såååå mycket yngre kille, är det bara för att hon är kändis??
Jag menar vad skulle min "inrekrets" säga??? Folk skrattade ju bara när jag träffade Justin...och han är ju bara 7 år yngre!
Hmmm....Kan det vara pengar inblandade???
Pengar är bra, men jag vill ju också träffa min Mr Big....vart fasen håller han hus???



Jag kom och tänke på en sak, när jag tittade på fotbollen. Hur träffar man en fotbolls spelare om man inte är intresserad av fotboll??? eller hur lär man överhuvudtaget känna en människa som sportar på en elit nivå?? Jag rör mig ju inte i dom kretsarna!!
Är kanske dax att vidga mina vyer...hehehe
Får väl börja hänga lite på Stureplan....eller inte!!

På Lördag fyller Sumo år....vad ska man ge en människa som fyller 31?? Någon som har en ide?
Kanske man blir bjuden på tårta då?? Tilde är även duktig på att baka...hihih



Nu är det dax att tacka för mig...hörs imorgon!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger