tisdag, september 23, 2008

Nu är jag tillbaka efter en lite break....

Åt en snabb lunch, som bestod av 2 små cheesburgare och en mellan milkshake...nice!
Funderade lite över livet....

Kom fram till, att jag skulle nog inte passa ihop med en "kostym nisse", jag tror att han skulle skämmas...kanske...
Jag är ju inte direkt smal....gillar inte Stureplan....och gillar inte att dricka....shit vilka fördomar man har! But that`s life.....i guess....
Oj, nu kom det lite engelska med i bilden...hehe

Hur jag kom och tänkte på det, är dels för att jag jobbar bara med kostym nissar....och sen för att jag igår blev utbjuden av en kille, som jobbar på Stockholmsbörsen, är även professionell poker spelar.... gillar att gå ut och festa på Stureplan! Det säger väl allt....., och han bor på Östermalm...
Känns väl inte helt 100.....vi får väl se!

Dagens nyheter:

1: Hans bil blev stulen, kom senare på att nyckeln till lägenheten fanns i bilen, han skyndade sig hem, mötte sin bil hemma, och blev påkörd!! Snacka om otur.....

2:Ang Carolin Stenwall, som nu varit borta i 11 dagar....20 olika personer har erkänt att dom ligger bakom detta dåd.....hur tänkte dom nu? Varför erkänna något dom kanske inte har gjort??
Jag säger bara en sak: MÄRKLIGT!!

Nu är det bara att bita ihop sistatimmen......
Puss och kram vi ses kanske på stan.....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger