fredag, september 05, 2008

Nu är det dax för nedräkningen...

Åt en trevlig, men ensam lunch...
Pratade med Göran i telefonen, han hade också lunch.
Vi hade en lunchdate a`la 2008.....hihihi
Gav honom adressen till bloggen, så han får lite läsning på jobbet...det är mycket viktigt.
Efter att vi lagt på, så satte jag mig på en parkbänk och stirrade på folk....det kan vara rätt skönt. och bara sitta helt ensam och stirra...ingen att prata med....., jag pratar ju ändå inte med någon på jobbet, så jag hade rutinen inne.
Vad jag la märke till, är att många yngre killar/pojkar i åldern 14-25 har en riktigt nice klädstil. Killar/män i åldern 25-35 har inte alltid en lika nice klädstil, tycker jag!, men det är som vanligt bara jag......

Guuuuuud vad tråkigt jag har...jag har kollat igenom varje hus i hela sverige, på hemnet...
Fy farao vad folk inte kan inreda, hmm hur ska jag säga det på ett fint sätt?
Äh, jag hittade bara ett ord, FULT!
Hur tänker dom?Visst smaken är som baken(delad), men iallafall.
Är folk färgblinda eller har dom bara dålig smak? Det är inte så mycket möblerna eller färgerna, utan det en kombination av allt!
Vad säger deras vänner, när dom kommer hem till dom?
Säger dom:Gud vad fint ni har det, eller håller dom bara tyst?? Jag skulle nog bara hålla tyst....eller??

Mindre än 4 timmar kvar....nice! Nu har nedräkningen börjat..., men till vad?
Jag har ju ändå inga planer för kvällen....kommer nog dö av "damp"(om man nu kan det, annars blir jag den 1:a)
Det är nu som jag känner att jag saknar krogen. Att inte behöva bry sig om helgen, för man jobbar ju ändå!

Peace från "Damp tjejen"

Inga kommentarer:

Powered By Blogger