måndag, september 01, 2008

Hemma....nice!

Kom hem vid 17 tiden, skönt! Äntligen!
Har varit lite sliten, eller lite seg idag, men det är ju för att det är Måndag.
Lagade en lätt middag, det fick bli varma mackor.
När jag stog och rev ost, stog jag och tänkte på, för typ 3 år sen, när jag stog och gjorde samma sak, då rev jag upp en bit av handen. Typiskt!
Villket klantarsle jag är....."suck", nu gjorde jag samma sak igen!!! Aj aj...har inget plåster hemma, får improvisera. Bättre än ingenting.

Käkade mina mackor, framför tvn, kollade på Sjukhuset, råkade hamna mitt i en förlosning....tappade matlusten.
Framförallt, när sjuksköterskan fick blod i ansiktet!
Tydligen var det ett hål inavelsträngen....fräscht!!!
La undan maten och tog fram glassen istället!

Har tänkt lite onödiga tankar igen....hehe
Det finns några saker, som verkligen känns lite tråkigt att lägga pengar på, tex:
Tamponger, helt värdelöst....men det skulle vara lite ofräscht om vi inte använde det.
Toapapper, ett måste, men vafan!
Tvättmedel, annars lär ju kläderna stinka!
Ja, det är iallafall 3 t:n, och det finns säkert flera saker, men min hjärna har tydligen gått och lagt sig, så jag kan inte komma på flera saker, just nu!

Imorgon är det Tisdag, ska försöka träna lite lugnt....

Fick mess av Justin, han sa att om jag ändrar mig, så finns han där.
Sötnosen....han vill ju så gärna.....jag kan inte....vill inte.....orkar inte!

Saknar Mammsen och Pappsen, måste verkligen åka dit snart!

Nu är det dax att krypa ner, iallafall inom snar framtid!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger