måndag, september 01, 2008

Bara ca 3 timmar kvar...

Bara några timmar kvar, innan man får gå hem.....jippi
Måste nog säga att det var längesen, man kände sig så ensam, så fel placerad!
Kan ju ha med att göra, att det är Måndag eller att man är lite "off".

Käkade en gryta med ris till lunch, tror den var god...jag är ju lite förkyld, så jag känner inte så mycket smak!

En annansak, fick höra att någon eller några tycker att det är lite roligt att hitta på lite rykten om mig och en viss person som vi kan kalla Chriz. Nu ska vi ta tag i det.....
Jag och Chriz har INTE gjort något, som ni verkar vilja tro!
Vi är bara vänner, så det är lika bra att lägga ner, snacket! och FRAMFÖRALLT sluta gå till mina nära och kära, och snacka massor med skit!!!!


Nu är det dax att jobba igen......

Inga kommentarer:

Powered By Blogger