söndag, september 14, 2008

Jag är sååå trött!!

I dag är det Söndag, var iväg och gjorde fotojobbet. Det gick bra, det blev super fina bilder.
Kommer att lägga upp lite bilder senare, så ni får se!
Mötte sen upp Göran, tog en sen lunch eller tidig middag. Det var trevligt att snacka lite skit!!
Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar, sen är det dax att lägga mig och bara stirra på tn:n. Måste försöka sova tidigt...imorgon är det ju Måndag, man kan ju få ett uppdrag.....
Jag kommer inte be en bön ikväll...mina böner blir ju ändå aldrig hörda:(

Igår var det Lördag, var och käkade lunch med Tilde, sen åkte vi hem till Tildes Mansion...
Där busade jag med Budda....Tilde gjorde pizza till middag. MUMS!!!
Vid 21 tiden bar det av mot "Snarren", hängde lite där, och runt 02:00 bar det hem. Somnade som ett litet barn....

Har tänkt lite, 2 av mina närmsta tjejkompisar har skaffat killar, sen kanske ett halvår tillbaka, eller det kamske är längre. Vad vet jag, och jag bryr mig inte heller, direkt!
Dom har nu blivit riktiga tråkmånsar...har aldrig tid att träffas, eller ens prata i telefon!
Då undar jag, bara för att man skaffar en partner, måste man bli en tråkmåns då???
Sen har jag ju andra vänner, som också skaffat pojvänner, men dom har tid och prata och träffas. Plus attt dom har tillockmed barn!!!
Vad gör att vissa har tid och andra inte??
Jag vet att jag absolut INTE vill bli en tråkmåns, när jag träffar mr right!!

Hörs imorgon, nu är tvätten färdig...jippi!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger