torsdag, september 11, 2008

NKOTB!

Igår när jag skulle sova, provade jag en ny grej! Jag la mig ner i mörkret, och lyssnade på Brittans snarkningar.......och somnade!!! Wow, det funkade....kanske ska sluta sätta på Tv:n när jag ska sova. ELLER inte....hahahaha

Jobbet var lugnt och stillsamt, käkade någon form av köttgryta och ris, till lunch.
Det var helt okej....
Tilde och Budda titttade förbi....han är så rolig nu, när han börjat att upptäcka massor med saker!
Budda, du är fortfarande min favorit kille!!
Justin tittade förbi, och snackade lite skit. Han har förändrats....till det positiva!
Har inte ringt Micklo...har inga planer på det heller...

Mötte upp Brittan kl 19:00, gick och köpte pizza....orkade inte att laga mat.




Imorgon hoppas jag att jag inte får något uppdrag, skulle behöva gå och träna!
Sova lite och försöka ta mig ut till "The Mansion".....så snääälla inget uppdrag!!!!
När jag säger The Mansion menar jag Tilde, Sumo och Buddas hem!!, såklart...hihihi


Nyheter jag läst under dagen:

Nr1: Anna 21 år slogs ner av 20-25 beväpnade ungdomar.
Det var bara killar i ung ålder, men 6 modiga förbi passerande killar grep in!
Dom slogs för sitt och Annas liv, vilket ledde till att dom klarade sig i livet!
Hur kan 20-25 st Killar få för sig att slå på en tjej?? En kille höll upp hennes ansikte, medans en annan sparkade henne.....
Detta hände i Södertälje......märkligt!
Nej, jag har inga förutfattade meningar....inte alls...

Nr2: Alec Baldwin, ringde sin 11åriga dotter.Hon svarade inte, så han pratade in ett medelande på svararen. Han skrek och sa att hon var en gris!
Hallå Alec, hon är ju för fasen 11 år, ett barn!
Inte för att det är okej att kalla sitt barn, för det, men vid 11 års ålder....vad gjorde hon för fel??
Hon svarade inte...har du tänkt på att hon kanske var på toa??
Han förlorade iallafall vårdnaden.....inte nog med att han förlorade i rätten, han försökte också ta sitt liv! Det kan vi kalla DRAMA!!

Nr3: M Jackson, säljer sina kalsonger på E-Bay. Utgångs pris:1miljard dollar!!
Jag har bara en sak att säga:
- Hoppas dom är rena!!!

Imorgon är det Fredag...inga större planer för helgen....ska kanske bara sitta hemma och stirra in i väggen. Låter trevligt!!
Måste försöka träna också......


Lyssnade igenom nya New Kids On The Block`s nya skiva.
Dom har samarbetat med Ne-yo, Akon och Pussy Catdolls. Inte kanske världens bästa, men man får en lite nostalgi tripp.
Ser ett litet mönster....Justin påminner ganska mycket om Joe i yngre dagar....konstigt!!




Sitter och kollar på programmet: Vem kan slå Fredrik och Filip...det är verkligen såååå roligt!!
Kolla in det någongång, går på kanal 5 kl 21:00


Har även kommit på att jag är kär i Anders Bagge. Han sitter i juryn, i TV programmet Idol.
Det går på TV4 Kl 20.00.Det är den mannen utan hår!!!
Han är jätte söt....undrar vad man behöver göra för att träffa honom??
Någon som har någon ide??

Nu är det dax att sova! Håller fingrarna i kors, att ingen ringer imorgon och ger mig ett uppdrag!

Iwill forgive, but i will not forget, and i hope you know, you lost my respect!!!!



Inga kommentarer:

Powered By Blogger