tisdag, september 02, 2008

Bara en vanlig Tisdag...

Tisdag, ja en helt vanlig dag.
Sov ut, gick och tränade, tog det lugnt. Förkylningen har inte släppt!
Kändes som om jag hostade upp mina lungor inatt....var uppe och letade droger....då snackar vi Noskapin!

Gick en runda på Söder, skönt med en långpromenad...
Kikade in på Gina Tricot, gillar deras mode, men ibland hänger jag inte riktigt med i modevärlden!

Droppade förbi "Snarren" snackade lite skit med polarna...
Gick hem, handlade lite mat, fick bli kyckling i ugn och matvete....nice!, jag tror det heter så iallafall;)
Det tog dock typ 1 timme att laga, men det var det värt!

Såg på såpan The Hills, som handlar om ett gäng överklass ungdomar. Varför gör dom aldrig en sådan såpa om vanliga "svenssons"

Nu är det So you think you can dance, löööve den showen....Kunde han inte fått ett par finare kalsonger att dansa i???, och hur mycket har den koregrafen "rökt" Hur fasen tänkte han nu??

Väntar på att Tilde ska ringa....hon kanske glömde bort mig.....eller?

Pratade med Chriz...om ryktet som går! Och ni som tycker det är kul, att snacka massor med skit, ska veta att varken jag eller Chriz tycker att det är speciellt roligt....så LÄGG ner!!!

Måste ta tag i lite saker....bla 2 av mina bästa vänner har total försvunnit ur mitt liv, allt pga dom träffat killar...
Vad gör jag...har försökt att prata med dom, men dom verkar inte förstå.
Har jag rätt att ifrågasätta, bara för att jag är singel....
Jag har sagt rakt ut, att jag inte ringer dom, för att det alltid är så att pojkvännen måste följa med, eller dom är alltid upptagna med dom!
Kanske är det lika bra att ge upp, och hoppas att dom vaknar upp själva....

Nu är det dax att "sussa", ska ju jobba imorgon......

Inga kommentarer:

Powered By Blogger