måndag, september 22, 2008

Äntligen hemma...
Jobbet var lugnt, jag gick runt i min egen lilla värld, ganska nice! Mådde ju inte helt 100, men jag överlevde!

Kom hem, kändes som om luften bara försvann ur mig, är ganska trött...längtar tills jag får gå och sova i min säng, min egen Carpe Diem!
Tråkigt att märkes sängar kostar så mycket....önskar att alla skulle förstå hur viktigt det är med en riktig säng.!
Visst, jag har också haft Ikea sängar, men sen jag fick den här så sover jag grymt bra. Tack till Mammsen och Pappsen, tack vare er sover jag gott om nätterna....
Kolla in på Sovas hemsida och läs lite, kanske får ni lite mera förståelse, och kanske vinner ni lite pengar......om ni gör det, investera i er själva och köp en riktig säng!!


http://www.sova.se/

Såg såklart ett avsnitt av The Hills...fattar inte riktigt varför jag gillar den "såpan" kanske är jag avundsjuk, för dom lever ett liv, där pengar absolut inte är något problem!!Som jag sagt tidigare, om jag hade massor med pengar, kanske jag inte skulle vara lyckligare, men mitt liv skulle vara sååååå mycket enklare!


En väldigt god vän till mig, hon var faktiskt min bästa vän under många år. Har jag nu lagt på hyllan! Tyvärr så träffade hon en kille, en kille som bara uteslöt henne från hennes vänner.
Nu har jag tröttnat, på att alltid försöka träffa henne, eller bara att prata med henne.
Jag kanske inte är världens bästa vän. men jag skulle ALDRIG låta en kille komma emellan....önskar kanske att hon skulle komma ihåg, hur länge vi känt varandra...
Vem vet, minnet kanske är kort.....eller blir man så när man blir kär??
Jag anser att hellre ha några få, riktigt bra vänner, än att ha många ytliga!!


Sitter i soffan, väntar på att nya avsnitt av CSI ska börja....I löööööve den TV serien. Grissom och gänget är grymma.....
Jag vill också vara en CSI nörd, som kan allt! Undrar om jag skulle passa att jobba som det.?
Kanske lite mycket blod....undrar om jag skulle ha tålamod med allt små plock.....kanske inte..




Brittan har skaffat sig en lägenhet....Grattis!! Speckis gillade den, det är ju lite huvudsaken...
Saknar Mammsen och Pappsen.....måste försöka åka dit snart, så långt är det ju inte!!


Nu är det dax, att lägga sig i soffan med glass och bara gå in i tvn:s värld...

Imorgon är det ju jobb....bläääää!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger