onsdag, september 10, 2008

Nyheter...

Har jobbat, idag. Det gick bra, fastän vi bara var konsulter som jobbade, men vi tog vårt ansvar och körde hårt!
Har även gått en "rond"med kopieringsmaskinen....vi båda fick lite skador.....men jag vann!!hehe
Det är tur att jag kan roa mig på jobbet....

Läste även lite nyheter.....jajamänsan....,man måste tydligen göra det ibland!

Nyhet nr 1: En mamma i USA, hade bråkat med sin pojkvän.
La in deras 1 månaders bebis i micron, hur FASEN tänkte man då????
På rättegången nekade hon till allt.....märkligt!
Hur kan man göra så, mot ett barn??

Nyhet nr 2:New Kids On The Block, ska göra comback. JAVISST....efter 14 år är dom tillbaka. Coolt! Undrar om dom brännt alla pengarna???

Kom hem efter jobbet, mötte upp Jossi. Vi skulle laga en god middag hemma...det blev att vi köpte en färdig grillad kyckling, och potatissallad...så mycket för den hemlagade maten, men vi var faktiskt JÄTTE hungriga!!!

Såg på Idol...såg en tjej som hette Anna Bergendahl...fy fasen vad hon var gryyyym!!
Jag hoppas hon vinner!!
Gå in på www.tv4.se och leta efter hennes audition, och njut!! Henne kommer vi få höra mer av...hoppas jag!
Såg sen på So you think you can dance...dom är ju så duktiga!
Guuud vad det är sexigt med killar som kan dansa....i like!
Längtar redan till på Tisdag!!

Jag har varit stark och inte ringt Micklo på 2 dagar. Vad händer då? Jo man får ett mess att han står utanför min dörr....,men den lögnen gick jag inte på!
Han kan ju inte min portkod.....okej jag ska vara ärlig, jag kanske gick på det lite...., men väldigt lite!!

Nu måste jag sova...är så trött!!
Natti natti!
Hoppas inte Brittan snarkar inatt!! Det återstår att se.....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger