onsdag, september 03, 2008

Står där med flaggan i handen....

Sitter här i soffan, dricker en stor kopp te, typ den 10 koppen ikväll(kommer nog ha lite svårt att somna)...tänker på Micklo...jag är ju faktiskt kär i den mannen...tråkigt nog.
Jag vet ju att han tycker om mig, men......
Pratade med Micklo, om att nästa tjej han träffar, hoppas han att det kan bli hans framtida fru.
Jag såg mig själv stå och hoppa i mängden, med en röd flagga ihanden, och skrika:PICK ME!! PICK ME!!
Han ser mig och vinkar....hmmm han ser mig, men inte med dom rätta ögonen!
WHY! Vad ska jag göra, ska jag berätta att jag vill ha mer, än det vi har?Eller ska jag vara nöjd?

Jag öppnar mitt hjärta....:

Problemet med kärlek är, det kan slita ditt hjärta itu, får dig att tro på en lögn.
Hjärtat är starkare än din stolthet.
Kärlek, bryr sig inte hur snabbt du faller!
Jag är lite ledsen, jag lovade mig själv att aldrig falla igen.
Kärleken är inte värd all den smärta....men man kan ju inte hjälpa vad man känner!
Det slutar alltid på samma sätt, jag sitter och gråter, och det spelar ingenroll vad jag gör, kärleken sliter alltid mitt hjärta i bitar!

Väntar på att So you think you can dance ska börja.... Jag har tur, ibland kan det vara andra bra program samtidigt...Varför gör dom så? Jag får ju panik!!
En annansak, varför visar typ alla kanaler reklam samtidigt?
Kan man inte göra så, att när tex Femman visar reklam, så behöver ju inte trean göra det.
Allt jag har att säga: Moment 22!! Eller jag kan ju iallafall inte påverka det....så för mig blir det Moment 22!

Imorgon ska jag till något ställe i Sjöstaden...bara två timmar.
Sen ska jag möta upp Tilde och Budda. Jippi kayej!!

Fick mess av Justin, ett sött litet medelande.....men jag är stark! Jag ska INTE falla dit! Jag är ju förfasen inte ens kär i mannen...eller jag menar pojken...eller jag vet inte vad han är..
Han är ju bara Justin!

Är Stockholm verkligen rätt stad att vara singel i? Skulle det vara lättare i en annan stad...i ett annat land?
Varför kan jag inte ställa in dammsugaren, jag har ju snubblat på den 3 gånger idag! Lär jag mig aldrig!
Varför har killen på sig, ett par "Steve Urkel" glasögon utan glas i? Ser han bättre i dom?
Och slutligen, varför ställer vissa människor upp i Idol, när dom inte kan ta en ton?
My god, varför flyger det runt 3 killar i svarta trikåer på tv??
Nu får det vara nog, min hjärna blir överhettad!

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger