torsdag, september 04, 2008

Se in i framtiden....

Skön dag...var på företaget i Hammarby Sjöstad, hade mitt intro. Tog ca en timme...jag kan vara snabblärd när jag vill...hehehe, fast bara när jag vill....

Mötte sen upp Budda och Tilde. Budda blir bara större för varje dag som går!
Om typ en månad blir han 1 år...jisses
Åkte till Liljeholmen och mötte upp Jarl, Liz och Junior. Käkade lunch och gled runt lite.
Hamnade tillslut i Globen, Jarl och Liz shoppade lite till Junior.
Super trevligt och träffa alla. Junior har blivit så stor...tiden går fort."suck"


Kom hem vid 17 tiden, har bara slöat i soffan hela kvällen.
Rensat musik i min dator, fy fasen vad mycket musik jag har....
Nu sitter jag och kollar på Criminal Minds, löööve den serien!


Grannen har borrat hela dagen, tror jag. Dom började 08:00 och när jag kom hem höll dom fortfarande på.
Vad håller dom på med....hur tidigt och hur sent får man hålla på?


Undrar lite hur mitt liv ser ut om ett år! Lever man fortfarande singel livet, eller har man träffat mr right....vad jobbar man med!! Många frågor, och svaret kommer om ett år! BLÄÄÄ!

Tänk om man kunde se in i framtiden. Skulle man verkligen vilja det???
Eller tänk om man kunde läsa andras tankar....gud vad dåligt, man förmodligen skulle må....tänk alla som tänker negativa tankar om en.....,men i slut ändan kanske det skulle bli bra, man får helt enkelt göra något bra av allt!!


Imorgon är det Fredag och helgen är på ingång. Har inga direkta planer, endast på Söndag, då bär det ut till Ingarö och äta Indiskt! Fan vad nice!
Hoppas Micklo hänger på...han har ju andra planer...kanske!


Ska jobba imorgon, på det där företaget...sitta helt ensam mellan 8-17....gud vad tråkigt!
Måste nog försöka styra upp något på kvällen, annars finns ju risken att jag dör, av damp!!!


Hörs imorgon.....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger