fredag, september 05, 2008

Idol Finalen...

Sitter på jobbet, ganska trevligt. Sitter och läser tidningen, började sortera posten....gick inte så bra.Vet ju inte riktigt alla uppgifter om företaget, så efter en 20 minuter gav jag upp!

Märkligt...jag som jobbade i krogbranchen, och tyckte att folk var otrevliga.
Det är ingenting mot vad folk, kan vara i den här branschen! Inte mina kollegor, utan besökarna.
I krogbranschen, var ju iallafall folk fulla...det var deras ursäkt! Vad har dom här människorna för ursäkt?

Såg på USA:s Idol final igår....
Jösses vad det är stort i USA. Jag tror dom hade fick in typ 60 miljoner, ja du läste rätt...60milj röster...

Dom hade massor med artister på besök:
Byan Adams:Han har blivit lite gammal och sliten, inte alls samma person som man tyckte om för mer än 10 år sen.
One Republic: Kan INTE sjunga deras hit, Apoligize live...knas!
George Mikel: jaja jag stavade helt fel, men ni fattar vem jag menar...hihi Undrar om han såg något, när han sjöng? Solglasögon och nästan inget ljus....
ZZ Top: Dom små gubbarna rockar fortfarande "fett"
Seal: Väldigt klumpigt att sätta på sig en tajt, vit t-shirt, blev stora LP skivor under armarna.

Ja det var massor med bra artister där, men jag satt där och väntade spänt, på vem vinnaren var!! och som vanligt, blir det ju aldrig som jag vill...fel David vann.....så nära, men ändå inte!
Fel David vann med 9% ...blääää

Justin ringde och frågade om jag saknade honom...vad är det för fråga?
Fick även ett mess, där det enda jag snappade upp, var att han måste verkligen lära sig stava!
Eller om han använder T9...ska försöka säga det, nästa gång....kanske!
Det är ju så illa, att jag inte ens kan fokusera på vad det står, utan bara ser felstavningarna...
Jag vet han har kanske dyslexi, eller vad det nu heter, men det är därför T9 finns...hehehe

Messade Tilde och frågade om hon ville ta en lunch date med mig..SNÄLLA!!
Hon är så busy...
Hon är inte bara mamma, och fru utan även.....:
SUPER WOMAN!!!
Fick höra att det faktiskt, finns en superhjälte, som heter det!, så vi stryker Catwoman....

Nu ska jag försöka smita iväg, en snabbis...
Vem ska jag säga till? Undrar om dom märker att jag är borta i typ 10 min......

Inga kommentarer:

Powered By Blogger