onsdag, september 17, 2008

Whyyyyy......

Phuuuu, Tilde kom precis och hämtade Budda. Vi har busat i massor.......och ätit i massor...hihi
Budda är ju såååå rolig, snackar jätte mycket! Inte för att jag förstår så mycket, men vem bryr sig! Han är ju så charmig!!!

Idag på jobbet, hände det typ ingenting......Det enda roliga var väl att Justin tog med mig på lunch. Åt en enorm macka, med kyckling, grönsaker och Curry dressing!

Känns rätt skönt att det kommer ett nytt uppdrag, nästa vecka. Det är nog dax att dra vidare....

Jag chattade med Anders Bagge idag....eller rättaresagt, jag försökte. Jag skrev till honom, men mina frågor dök aldrig upp på skärmen....hmmm märkligt. Alla andras frågor kom snällt upp, och han svarade lika snällt!! Whyyyy, vad gjorde jag för fel???

Imorgon är det inget uppdrag....ska försöka träna, kanske åka ut till The Mansion, vi får väl se!

Dagens nyheter;

1 Läste att en polis, i västerort, sålt både mobiler och kontantkort, till sina kollegor. Han tjänade ca 100,000 kronor på det....Kan man säga att han var lite "Bad cop"

2 AIK spelade mot Växsjö...resultatet blev 1-5.....hmmmm

Jag vann en tävling på min kära väns blogg. Shoppaholicmaman, där jag får välja ut 3olika produkter från valfritt märke.... Lite tur har jag iallafall....JIPPI!!!

Nu är det dax att sova........

Inga kommentarer:

Powered By Blogger