onsdag, september 17, 2008

Hallååååå......någon...

Bläääää.....gud vad jag är uttråkad....

Måste nog ta lite luft.....hmmmm

Undrar om jag ska chatta med Anders Bagge....man kan tydligen göra det från kl 15:00

Oj, nu kom min chef in glidandes....
Fick höra att from Torsdag, nästa vecka har jag fått ett 4 veckors uppdrag...kan bli riktigt spännande...

Läste att det finns en sjukdom, om man är ständigt trött! Det finns inget namn, men 20 000 personer har dokumenterats....Den kan man få om man är kraftigt stressad, graviditet, eller gjort någon operation....
Jag är ju en ganska stressad person...och så är jag ju nästan jämt trött...., så nu är det 20 001 personer som har den diagnosen. Iallafall enligt mig....heheheh

Snart slutar jag.....då ska jag hämta upp Budda...och sen är det buskväll!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger