fredag, september 05, 2008

ZZZZZZ.......

Fredag kväll...forfarande inga planer!
Känns ganska skönt att bara vara hemma, och ta det lugnt...
Tilde ska komma och lämna "Doggy" Ska ha honom tills imorgon, så lite sällskap får man ikväll;)

Läste i Aftonbladet att någonstans i Sverige hade man ställt in fel belopp, på pumparna, när man tankar.
Istället för 12,94kr/litern, så tog dom 1,294....dvs typ 1kr...hahahha
Jag förstår att det var en enorm kö, man tankade ju praktiskt taget gratis.....

Läste även om en bebis som typ vägde 28kg, hur i hela friden gick det till???
Vad har man matat bebisen med?

Pratade lite snabbt med Micklo, han kommer med på middagen på Söndag....kommer bli jätte trevligt. Maten är ju super bra, där ute! och jag kommer ju omges av nära och kära!!!

Om jag ska vara helt ärlig, så skulle jag nog kunna gå och lägga mig nu...är riktigt trött!
Ska försöka vara vaken ett tag till...kanske tar en långpromenad med "Doggy", om han inte kommer fötsent.

Imorgon, har jag inga planer....känns ganska tråkigt....
Nej, nu ska jag kolla på ett klassiskt avsnitt av CSI Las Vegas!!

See you!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger