tisdag, september 09, 2008

Now i`m stronger....kanske..

Vaknade 06:30, och kände mig redo för jobbet.......jag somnade 19:30 igår kväll, så konstigt vore annars!

Kom lite tidigt till jobbet, men det var rätt skönt, då kunde jag öppna upp allt i lugn och ro.
Dagen bara flög iväg, och jag var på ett strålande humör, som nästan alltid!
Kanske inte när jag är trött....inte heller när jag är hungrig, men alltid annars...hehehe


Kom hem vid 17 tiden, Brittan kom över, hon ska bo här i några dagar....Det blir nog bra.
Det är alltid trevligt att få lite sällskap...
Vi lagade en super nice middag...TACOS! Det är så himla gott...så nu ser man ut som om man är i nionde månaden ....igen!

Varför äter man så mycket?Kan man inte bara sluta när man känner sig mätt? Nej, nej, man ska helst äta tills man dör.
Det är ju lite jobbigt....och så blir man så trött!



När jag vaknade imorse kändes det som om jag hade bestämt mig! Jag känner mig stark...det kan ju ändras, men iallafall...
Jag ska försöka att inte träffa Micklo igen. Inte på det sättet vi gjort det hittills!
Jag kan inte vänta på att han ska vakna upp och se mig...jag försöker "luska" lite vad han känner, men han är tyst som en mus!
Visst när vi är med varandra, så är allt super bra, och jag känner verkligen att han tycker om mig...,men inte tillräckligt! Så jag ger upp.....
Man kan tycka att om man är kär, så väntar man, men jag tror inte att jag kan göra det!
Det finns förmycket runtomkring, som gör att jag bara blir förvirrad!

Justin...ja vad kan jag säga.? Han ger mig såååå mycket kärlek, alldeles för mycket, jag kvävs!
Därför slutar jag lägga ner all energi på honom också!!
Båda 2 är helt underbara personer, men det räcker inte...

Nu är det bara att vänta och se om mr Right dyker upp...så jag får mitt dröm bröllop och min dröm prins!!!
Och självklar min drömklänning......


Villken är finast?

Villken skulle jag passa i?
Villken har jag råd med?

Hmmm...undrar om man kan frysa ner, sig själv??Och typ vakna upp om typ 1-2 år??
Hur fasen går det till då? och hur snygg är man då?

Inga kommentarer:

Powered By Blogger