torsdag, september 25, 2008

Är det okej att "powernapa" på jobbet??

Sitter här på det jättefina kontoret, för ja, det är jättefint!
Klockan är snart 9:30, börjar bli lite uttråkad...har druckit massor med vatten, ätit massor med frukt.....nu är det bara en cigg som saknas.....undrar om jag ska försöka smita ut en snabbis....
Kan ju vara lite svårt, med tanke på att jag sitter på 9:e våningen....men man kan ju alltid försöka.!

Är lite små trött...,sov riktigt dåligt i natt. Drömde massor med konstiga saker....
Är det okej, och kanske ta en "powernap"........

Dagens nyheter:

1, En 19-årig tjej, skulle ta en körlektion, slutade med att hon våldtogs och kidnappades av läraren! Hennes räddning var, att hon skickade ett sms till syrran.....
Tack för att mobiler har sms funktioner! och nu vågar jag nog inte ta körlektioner....

2,Dom 6 killarna som ingrep vid misshandeln i Södertälje, har nu blivit nominerade till Svenska Hjältar, helt rätt, tycker jag. Dom har även fått ett heders utmärkelse....coolt!

3, Jag har gjort ett körkortstest, ett litet webbtest...hade 9 rätt av 15. Vet inte om det är bra eller dåligt??!!

Nu ska jag försöka smita....hörs senare!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger