torsdag, september 18, 2008

Varför vaknade jag idag....

Vaknade vid klockan 9:00, inget uppdrag idag heller...det är tur att jag ändå får betalt!



Gick och tränade, känns svårt att motivera mig själv, när det inte händer något på vågen....ska man behöva svälta sig själv också??

Kom hem åt två mackor och funderade lite över livet...kom inte fram till något vettigt...
ovanligt va!

Efter ett tag tog tjuren vid hornen och började städa, och då menar jag storstäda!!


Upptäckte att det är vissa saker jag MÅSTE ha i min nästa bostad:

1. En golvmopp, det gör så ont i knäna, när man ligger på knä och skrubbar golven
2. En Walk in closet, jag vet, jag tjatar om det men det är ett måste...


3. Diskmaskin, fy farao vad det är tråkigt att diska...plus att mina naglar blir förstörda...hehe

Tre timmar senare, satt jag i soffan igen, försökte hitta på något, men hjärnan var heeelt tom..

Satte mig framför datorn och gick in på Youtube, kollade lite på gamla NKOTB videos...
Satt och undrade varför jag , hade en sådan enorm crush på Joey...sååååå snygg är han ju inte...eller ??!!








Vad tycker ni, är han inte ganska snygg.....jag tycker nog det!

Försökte prata med Micklo, ang Lördag. På Lördag fyller Sumo år, och vi är dit bjudna på tårta, MUMS!! Varför har killar det så svårt att bestämma saker??Väntar dom på att något annat ska dyka upp??Eller blir det bara kortslutning i huvudet, när dom ska ta beslut!! Är det därför man säger: Att bakom varje framgångsrik man, står det en kvinna....
Känner iallafall att jag har lagt Micklo bakom mig, nu kan vi bara vara vänner...tror det blir bäst så!

Nu är klockan 19:30, och jag sitter och väntar på att Brittan ska komma hem, jag håller på att hungra ihjäl........oj nu kommer hon. ÄNTLIGEN.....nu blir det matlagning, och massor med TV!!

En helt onödig Torsdag..Varför vaknade jag......

Inga kommentarer:

Powered By Blogger