måndag, september 29, 2008

Måndag.....bläää!

Måndag morgon...bläää!
Fast egentligen, så tycker jag att alla tidiga mornar är bläää...., så Måndag eller Fredag spelar nog egentligen ingen roll!

Så, vad har hänt i helgen...??

I Lördags, vaknade man upp med Mammsen och Brittan...gled upp till Globen och käkade en frukost, tidig lunch....kalla det vad man vill!
När vi ätit klart, då var det dax för Mammsen och Brittan att röra sig ut mot Täby.
Själv la jag mig i soffan och somnade in.... jag var lite tröttis....som vanligt...hihihi
Undrar om man kan dö, om man sover förmycket??
Vaknade upp 3 timmar senare, kände mig lite förvirrad..., ni vet, så som man kan bli när man tagit en liiiite för lång "powernap"
Så, när vaknat till, så var det dax att sätta igång med, det som man måste göra...dvs tvätta, städa och diska!
Jag kan iof tycka att det är lite mysigt att vara hemma och fixa...dock är jag lite trögstartad...
När jag bara hade damsugning kvar, så råkade Tilde ringa och fråga om jag ville ta en sushi.
Jag behövde inte tänka, SJÄLVKLART!
Träffa Tilde är mycket roligare än att damsuga!!
Drog iväg till Söder för att träffa Tilde..efter det bar det av till "Snarren"
Lön+Lördag= idioternas afton
Guuuud, hur orkar folk....fylla dit och fylla hit...onödiga disskutioner!
Jag kan kanske ge ett litet tips:
Om du nu är lite på lyset, och en vakt nekar dig inträde...starta inte en disskution...du kan ALDRIG vinna!! Det bara är så!!

Söndag...gjorde absolut ingenting! Damsög inte heller...fy mig!
Låg bara i soffan och stirrade...
Funderade lite på vad jag ska göra med mitt liv.
Trivs inte på jobbet..jag hatar när man får ett uppdrag, som man inte får en ärlig chans att lära sig.
Sitter här och inte vet vissa saker, och INGEN finns här, som jag kan fråga...
När det dyker upp vissa saker, som jag inte kan svara på, känner jag mig som ett jävla pucko! Det är ingen trevlig känsla.......bara så att ni vet...
Det har varit inbrott på jobbet...vad dom vet så är inget stulet..., men så får jag ett mail att jag ska kolla igenom lådor och skåp, här i repan, för att se om något saknas....
Ehhhh....okej! Jag har ingen aning om vad som ska finnas där..
Jag har iallafall öppnat och tittat, men jag har ingen aning om det är något som saknas!!
Visst är jag duktig??

Idag känns det som om jag kanske måste damsuga....vi får väl se!
Något annat kan ju dyka upp...som är liiite roligare...

Träffade Micklo i Lördags.....Vi pratade lite om hur landet ligger....
Gud vad jag tycker om honom!
Tråkigt att han inte kanske känner likadant!
Är det verkligen såhär livet ska vara när man är 30??!!
Jobba på ett jobb man inte trivs på....vara olyckligt kär!! Blääää!!
Nej, nu är det dax att ta tag i saker.....
Ska på jobbintervjuv idag..håll tummarna!
Micklo, ja ska jag behöva ta avstånd..kanske det bästa som kan hända..., men det är ju sååå svårt!
Vi får väl se...kärleken gör en ju lite korkad!!

Great, nu är det bara 2 timmar kvar tills min kära kollega kommer....
Undrar vad jag ska hitta på nu......vi får väl se!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger