torsdag, augusti 21, 2008

Förlåt...

Tja alla glada...förlåt att jag inte skrev igår kväll. Jag var heeeelt slut!

Jobbade igår,och som ni märkte, så tänkte jag massor....
Gick inte och tränade, utan satte mig i soffan och stirrade!

Tilde ringde, ville kolla om jag ville gå ut och äta middag, jag tackar väl aldrig nej till mat.....
Det kanske märks på min Blåsfisks uniform...hehehehe
Hon hämtade mig vid 20 tiden, vi åkte till Friday`s vid Stureplan.
Där träffade jag marsvinet, han jobbade. Fixade ett bord till oss....vi satte oss ner för att "svulla".
Drack 2 stora glas med läsk, åt en enorm sallad, och avslutade med en ENORM milkshake´, med grädde och choklad "pluttar" på toppen! Jag var såååå mätt, så jag trodde att jag skulle spy!!Shrek och Mimmi tittade förbi...kul att se att dom levde..
TACK Tilde för maten och sällskapet!!

Åkte hem, ringde Bettan. Hon hade varit ute med Kärran och Stina, ville bara kolla så att dom hade haft en nice kväll..och det verkade dom haft.

Hörde inget av Justin på kvällen, han verkar kanske förstått vad jag menade, med allt!
Hoppas det iallafall...
En sak som Justin sa till mig, när vi pratade häromkvällen, var att han hade sett på Sex and the city, så därför förstog han hur jag tänkte i vissa lägen...hmmmm

Nu måste jag jobba lite...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger