måndag, augusti 11, 2008

PMS....kanske

Justins klocka ringde07:15, för första gången struntade jag i det. Slängde telefonen på honom och somnade om.Vaknade nästa gång när han skulle gå, har ingen koll på vad klockan va! Nice!!

Nästa gång jag vaknade var när jobbet ringde, chefen ville bara säga att jag börjar en halv timme senare imorgon...riktigt skönt!
Gick nyvaken in i badrummet, gnuggade mina sömniga ögon och tittade trött in i spegeln...Plötsligt stelnade jag till, vad var det jag såg..hade min tandborste förökat sig under natten....märkligt.
Det stog en till tandborste i muggen, och inte bara det, det stog även en deo i skåpet som inte var min!!! WHY....
Var tvungen och kolla läget i hela lägenheten, om något mera hade tillkommit...puh det var inget mera! Tur det, att det finns killsaker i lägenheten, gör mig lite rädd! Vad är nästa steg..kommer jag vakna upp med en ring på fingret??

En sak jag glömde nämna var att i lördags när vi var ute, hörde jag hur Justin satt och pratade med en vän till mig. Min vän sa att han hade jobbat med mig, och undrade hur Justin kände mig, då sa han:
-Vi är ett par!
VA....vad hände?Kan vi spola tillbaka, hörde jag rätt?? Borde inte jag få reda på det först, eller har jag ingen talan?
Senare frågade jag Justin, om han ansåg att vi var ett par.Han sa att vi inte var det...Som vanligt så fattar jag ingenting!!, och som vanligt lades ämnet ner.

Idag har jag varit med min kära vän Tilde och sonen Budda, vi var på Ikea, även som jag kallar det "Skillsmässohuset", Tilde handlade lite, jag busade mest med Budda, sen bar det av till Sova, kollade in lite lakan och sängar..I löööve Sovas lakan, lite dyra, men det är det värt!
Åkte förbi Toys are us, busade lite till med Budda...gud vad jag älskar honom. Han är nog världen coolaste baby..

Åkte till jobbet och mötte upp Bettan, vi skulle gå på visning av en lägenhet, som hon är lite sugen på, eller hon är rättaresagt, galen sugen på..hoppas hon får den! Skulle vara riktigt trevligt om hon blev min granne! Fatta vad vi kan snacka skit;)
Ville bara ta tillbaka en sak jag skrev igår. Jag skev att Bettan är liten och oskyldig..liten är hon, men kanske inte sååå oskyldig!

Kom hem runt 20-tiden..märkligt att Justin inte ringt, tänkte jag..., men han ringde, partade lite skit, sen bestämde vi att han skulle sova hemma. Han ville dock komma och hämta mig imorgon, absolut sa jag, men kom i tid!! Sist kom han nämligen en halv timme sent..fy fy!

En av mina bästa vänner, Micklo ringde..jippi! Har saknat honom massor..han får mig alltid att skratta..jag skulle nog kunna gift mig med honom, bara för det...kanske, eller inte.. hihi

Om ni alla tycker att jag är lite grinig, så kan det vara för att jag har nog någon form av PMS....
Skit jobbigt, att bara vara irriterad över små saker....

Jag har tänkt på en sak..(ovanligt va?) Allt man vill är ju bara att kanske hitta någon man kan lita på, någon som uppskattar en..bla bla bla.., men när man gör det så är det inte bra ändå!
Varför är det så? Är det så att man kanske träffar fel person? eller är man aldrig nöjd!

Nu är det dags att "koma" Jag ska ju sova själv idag...lööövely!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger