onsdag, augusti 13, 2008

Vad skulle hända om jag vann pengar?

Det har varit en lång dag, känns det som iallafall...

Vaknade upp till låten: His Mistakes, med Usher..älskar den låten, speciellt texten. Handlar om en kille som lever i ett förhållande, men han får betala för hans nuvarande flickväns ex, misstag....snyft!

Hoppade in i duschen, ringde och väckte Justin, så att han kunde hämta mig i tid...har jag blivit någons väckarklocka...hmmm..kanske.

Kom till jobbet, träffade tjejerna, dom får mig alltid att le.
Bettan var dock lite nere, jag förstår henne. Saker går kanske inte riktigt hennes väg, just nu. Var stark, som du vet, så kommer det alltid sol efter regn! Stämmer det verkligen?

Dagen gick lite trögt, känner mig så trött i kroppen, svag. Undrar varför..har nog förmycket i huvudet.
Justin suger massor med energi av mig. Han och jag är inte på samma nivå, vet inte riktigt vad jag ska göra. Hur gör man slut med någon som man inte är tillsammans med? Han är helt underbar, men han kväver mig...jag får panik!!

Skulle träna efter jobbet, men kraften fanns bara inte. Gick hem tvättade lite och röjde upp.
Justin ringde, kollade om han kunde sova hos mig..jag sa att jag skulle höra av mig senare.

Träffade upp en av mina bästa kill kompisar, Brad. Gick och käkade en middag och snackade massor med skit. Det kändes bra, det var ju såååå längesen, och det har ju hänt massor. Önskar att han inte hade ett så busy liv, så vi kunde träffas mer.

Oj, höll på att glömma dagens tanke:
Varför kan inte jag vinna några miljoner? och om jag skulle göra det, skulle jag bli lyckligare då? eller skulle livet bara bli enklare? Jag tror att om jag skulle vinna pengar, jävlar vad snabbt jag skulle bränna dom, inte bara på mig själv, utan även på min familj och min inre krets...

Nu är det dax att ringa lite samtal, sen är det natti natti!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger