fredag, augusti 22, 2008

Tack...nu är det äntligen Fredag!

Idag är det äntligen Fredag....Det betyder att jag kan fokusera på mig själv...hihihih, och även att jag MÅSTE ta tag i några av mina problem....blääää

Gårdagen kändes lång..jobbade, tränade och åkte hem..stirrade in i "dumburken"
Tvingade mig själv att laga mat...det blev snabbmakaroner och ketchup....i lööööve ketchup.

Justin ringde, han ville komma över och snacka lite...orkade inte att säga nej.
Tänkte att då kunde han hämta sina saker samtidigt..tandborste, deo och tröja.
Vi satt och snackade lite, samtidigt som jag brännde lite skivor och kollade på Hells Kitchen...jag är tjej...jag kan göra fler saker samtidigt...hehehe
Det slutade med att han ville sova där, jag sa ja...
WHYYYYY!! Varför är jag ett pucko?? eller är jag bara elak??
Han vill ju bara att vi ska börja träffas igen, och det vill ju inte jag....det verkar inte bättre..sorry.

Hmmm det är bara en fluga kvar, undrar vart den andre är, den kanske är död...

Stockholms syndromet, vad är det EGENTLIGEN!! Jo, jag ska berätta:

När man åker kommunalt framförallt tunnelbana, folk ställer sig framför dörrarna, helst 2 stationer innan dom ska gå av, stress..
Slänger sig in, så att dom ska få sitta..stress
Springer till tunnelbanan, som om det var den sista som gick..(ibland kan det ju va det, och då är det okej) annars stress...Hur orkar man??

Brännde skivor till Micklo igår, det blev några stycken....ca 6 st.....suck..
Bara gammal Hip hop och soul...lövely!!

Nu är det dax att jobba.....allt jag har att säga är:
6 Million ways 2 die..Choose one!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger