fredag, augusti 08, 2008

Planer för kvällen=0

Äntligen har min goda vän, Tilde kommit hem från Norrland, med sonen Budda. Har saknat dom båda massor...Nu måste man bara styra upp att man kan träffa hela familjen, inkl mannen som jag kallar för Sumo.Hoppas du inte tar illa upp för mitt val av namn, det har inget att göra med din kropps storlek.
Ska även be Tilde om ursäkt, vi utmanade varandra, jag skulle sluta röka, och hon skulle sluta äta godis....jag har brutit löftet....FÖRLÅT! På Måndag ska jag köra igång igen, då ska jag sluta röka!! Då kan vi kanske börja snacka "drama"

Tänkte på en annansak, både Justin och Baskern sa till mig häromdagen, att dom ääääälskar tjejer i korta kjolar...hur korta frågade jag då? Då fick jag inget svar.....,men hur kort är egentligen för kort??? Och vad är skillnaden på "sexigt" kort, och "slampigt" kort?

Nu blir det matlagning, ska försöka göra lasagne, vi får väl se hur det blir!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger