torsdag, augusti 21, 2008

Tråkigt....lalala...bläää

Måste kanske berätta en sak för mammsen ikväll...ska fundera lite på saken. Hon kommer kanske inte bli så stolt....,men, men..
Hon älskar mig ändå;)
Om nu mammsen skulle läser detta så är det ingenting jätte stort!! Jag ringer när jag vet om jag ska prata med dig eller ej....

Sitter på jobbet, har det ganska tråkigt...känner mig trött och sliten....buhu
Ikväll blir det träning...sen blir det hem och ligga i soffan...

Måste verkligen ta tag i vissa saker....känner att jag kanske är på väg in i en liten svacka...
NOOOOOO tänker mammsen och pappsen, inte igen....det är lugnt, jag överlever den också.

En god vän skrev detta:

Glöm inte att han spelar ett spel, spela med om du vill,
men satsa aldrig, för det kommer han aldrig göra!!

Det STÄMMER, sååååå fett!!!

Måste fokusera sista timmarna på jobbet...skriver sen..

Inga kommentarer:

Powered By Blogger