måndag, augusti 25, 2008

Vad hände...är det redan Måndag....

Måndag.....bläääää

Klockan ringde vid 06:45, trött som aldrig förr klev jag sakta upp ur sängen. Var det redan Måndag, gud vad helgen går fort!

Kom in glidandes på jobbet, hungrig som bara den. Det fanns dock ingen avokado, så det blev ingen morgon macka.....
Precis när vi började jobba satte brand alarmet igång.!!!!
Då var vi tvungna att lämna byggnaden, hela huset gick ut. Jag med efter att jag tagit min väska, mina mobiler stängt av min jobbtelefon, jag visste ju att det inte brann,jag såg ju ingen rök, annars hade jag varit först ut!
Stod utanför och väntade på brandbilarna...det tog ca 5min, sen hörde jag sirenerna.
Hoppades på att det kanske skulle komma några snyggingar, men tjii fick jag. Ut kom det inga fina pojkar iallafall....jag har sett på förmycket tv.
Medans dom kollade byggnaden tänkte jag:
Undrar om brandmän har problem att träffa en tjej som röker? Röker dom själva kanske?
Är det någon som känner en barndman kan du väl fråga!
Vad jag menar är ju att tex, en polis skulle nog inte gå ut med en tjej som var kriminell....eller?

Efter jobbet var det träning...gick riktigt trögt för mig!
Kan kanske vara för att Justin tränade samtidigt...vad vet jag?!
Efter träningen drog jag och Bettan och käkade sushi.....nice

Kom hem la mig i soffan och började fundera, drog i väg ett mess till Justin och sa att han inte ska vänta på mig, det kommer aldrig bli han och jag.
Jag fick tillbaka ett mess att han inte förstog vad jag menade! Jag ger upp! Spelar han bara dum? Han är ju värre än jag, och då är det knas;)

Sumo och Tilde har köpt en till bil. Jag är super glad för deras skull!! Jag har döpt den till:"Smurfmobile"

Nu börjar CSI, ska glo lite, sen är det sova time!!

1 kommentar:

Eyescream sa...

Shit vad du tänker! Men... är rökare verkligen som kriminella... är det inte mer som pyromaner...
Men, datear poliser snattare?

Powered By Blogger