tisdag, augusti 19, 2008

Kaos dag!!

Vaknade av Bettans ljuva stämma..hon frågade vad jag gjorde. Jag låg samtidigt och undrade varför hon ringde så tidigt på morgonen...plötsligt fattade jag. Jag hade FÖRSOVIT mig!!!!
JÄLA SHIIIIT!!
Hoppade ur sängen, sprang runt som en galen tupp i lägenheten....fattade inte att det var sant! Det hände bara inte. Stressade till jobbet, och tänkte, inte idag, villken dag somhelst, men inte idag! Ledningen på jobbet skulle ha morgonmöte, det var viktigt att jag var i tid...typiskt!!

Kom till jobbet, bara 1 timme sen, great:( Bad om ursäkt till tjejerna, sen var det bara att jobba!
Hela dagen var jag som i en dvala, om jag ska vara ärlig, så tror jag att jag aldrig vaknade.

Träffade Justin, han frågade när vi kunde prata..jag sa att det är klart att vi ska prata...någongång.

Vid typ 15 tiden slängde jag ur mig en komentar till Bettan:
-Jag har en känsla av att jag håller på att dö...
B-Va? Har du?
-Jo jag tror det, det känns så..
Jag kanske överdrev liiiite, men, så trött var jag...men jag kunde inte hitta något annat ord för att beskriva känslan. Villket ordförråd jag har va?!!

Kom hem vid 17 tiden, satte mig och stirrade på tv:n, försökte attt inte somna. Skulle vara hos läkare 19:20, och då undrar alla, vad jag skulle göra där!
Jag skulle hämta ut lite preventivmedel, så nu vet alla det!
Sorry Mammsen och Pappsen, men jag är ingen oskuld längre;)

Pratade med Mammsen och Pappsen, berättade om bloggen....så nu kan dom följa hela mitt liv på nätet! Jag vet inte om jag kommer göra dom stolta över saker jag gör, men, men.
Om jag var en förälder, skulle jag vilja veta vad min dotter sysslade med?!? Kanske inte, så jag ber om ursäkt iförväg, för vissa saker som kanske inte gör er så glada!
Men ni vet att jag älskar er!!

Kom hem, Justin ringde, han undrade vad jag gjorde, sen sa han helt plötsligt att han var utanför om typ 5min... jag antar att det var nu som vi skulle prata....
Efter typ 15min ringde det på dörren. Vi satt och snackade lite...jag känner mig mer pressad!!
Han tjatade hela tiden om att han ABSOLUT inte är kär i mig!
Tack för det, nu höjde han ju verkligen mitt självförtroende....buhuuuu
Han sa att han skulle vänta på mig, fastän jag sa att han inte skulle göra det!
Stackars honom, eller stackars mig....eller? Vem är det egentligen synd om? Jag som inte kan bestämma mig, eller han som väntar på någon som aldrig kommer kunna bestämma sig..!
Du avgör!

Jag fick ÄNTLIGEN ner min jädrans brandvarnare, den har pipit i 3 dagar, pga dåliga batterier. Jag har inte tagit ner den, för jag har inte kunnat nå den, det suger att vara kort!
Nu tog jag en stol, och sen hoppade jag...JIPPI, jag fick ner den. Hel och allt! Nu måste jag bara köpa nya batterier..."suck"

Tänkte på en sak igår när jag skulle sova...ja det stämmer, jag tänker nog som mest när jag ska sova!
När jag och Tilde var med i Vårruset, så rökte inte jag, på hela rundan..duktigt va?
Därför tänkte jag, att om skulle kunna vara i ett konstant vårrus hela tiden, så skulle jag nog sluta röka...lätt som en plätt! Går det?

Gud jag är sååååå trött! Ska sova nu, måste bara ringa min mentor Tilde och höra vad hon tyckte om dagens "bloggning"
Gå in på hennes blogg:Vilddevilde och även Sumos:Hönspappan.
Länkar finns på min blogg!
För övrigt har jag en häsning till Sumo:Du känner Kungfu Panda....,men jag känner Nemo!!

Bye bye!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade Drama-dotter!

Det är så kul att följa ditt liv så i detalj - det är svårare att komma ihåg allt om Drama efter ett telefonsamtal - nu kan vi läsa bloggen en gång till (du vet hur minnet sviker i vår ålder!). Och du, din oskuld har vi gett upp om för länge sedan...
Puss och kram

Drama-föräldrarna

Powered By Blogger