söndag, augusti 10, 2008

Märkligt....

Lördagskvällen var GRYM, jag hade jätte trevligt. Bettan kom över vid 21-tiden, jag som hade "slumrat" i soffan gjorde mig i ordning, och sen skulle vi röra oss till "favvo" stället på Söder.
Vi skulle vara duktiga och ta tunnelbanan, men det gick inget vidare, det var total stopp, så det fick bli en taxi. Huvudsaken var ju att vi försökte iallafall!

När vi sitter i taxin får jag ett mess av Justin att han och hans polare skulle till samma ställe, det kunde ju vara trevligt tänkte jag. Jag ringde Tilde och kollade om hon kunde fixa in dom, det var ju inget problem. Hon är ju vaktchef där, TACK Tilde du är en ängel!!
Trevligt blev det ju inte, eller jag och Bettan hade det riktigt trevligt, men Justin och hans 2 polare var riktigt tråkiga! Polare nr1 drog hem tidigt, medans polare nr2 försökt få med sig Bettan hem, och när det inte riktigt gick, så blev han dryg och full..Why!
Kan inte killar ta en "diss"?? Efter ett tag fattade han att det var dax att gå hem...Då trodde både jag och Bettan att Justin också skulle gå hem.,men NO!. Han stannade, och hade det tråkigt ist, medans jag festade på! Fan, vad ego av mig, kanske ni tänker, men jag anser att har man tråkigt är det bättre att dra hem. Stanna och bara smitta av sig av negativ energi är bara onödigt! Han stannade snällt tills klockan blev 03.

Bettan fick många ögon efter sig, hon är ju så lite och oskyldig, bara att komma ut och få se att man är attraktiv,är bara hällsosamt! Nästa helg gör vi en repris, fast utan Justin!

Kom hem vid 04-tiden, Justin var lite full, jag försökte ha en liten konversation, den lät så här:

D-Hade du det roligt ikväll?
J-Jo det hade jag väl, ialf tills polarna drog hem
D-Varför gick inte du hem också? Jag hade kunnat komma till dig sen
J-Vet inte om jag hade hört telefonen ringa, och jag tyckte synd om Bettan!
D-VA!! Vad menar du?, vadå synd om Bettan?
J-Ja...jag vet inte, men jag tyckte synd om Bettan

Jag gav upp, kände att jag fattade ingenting, och jag tror inte han heller!
Somnade som ett barn, dock sov riktigt illa!

Vaknade vid 12-tiden, och då var det dax att sparka upp Justin..igen. Vi skulle åka och hämta "Speckis"hade lovat att se Kung fu panda, grym film, såg den dock med svenskt tal...Gick sen och käkade på Friday`s. Såg till att hon kom hem ordentligt, och sen var det hemgång. Fan vad jag älskar henne, hon är min ögonsten!

Nu sitter jag i soffan, Justin hade tydligen tänkt att sova här, så han har gått och lagt sig...märkligt.....måste nog fundera lite på det här. Börjar känna mig kvävd!

Nu ska jag ringa Tilde, God natt!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger