onsdag, augusti 20, 2008

Mycket att tänka på...

Sitter på jobbet....gud vad man hinner fundera...

1, Tilde du MÅSTE komma hem till mig, och hjälpa mig med lite saker ang bloggen. Jag fattar ingenting!!!!

2, När ska Sumo komma ihåg min telefon..inte för att det är någon stress..., men han måste sluta skylla på Budda, han är ju faktiskt bara 10 månader..

3, Kan man komma i klimateriet, vid typ 29 års ålder??
Kavajen åker av och på varannat...jobbigt. Antingen är det klimateriet eller så jävlas dom med värmen här nere i repan.....grrr

4, Ska jag orka träna idag?? kanske...

5; Hur ska jag kunna köpa nytt batteri till brandvarnaren, nu när jag slängde det gamla???

6, Varför har vi en fluga som snurrat runt här i 3 dagar, hittar han inte ut? och VARFÖR är dom nu 2 stycken? Störande!!

7; Hur i hela friden ska jag få UPP brandvarnaren?? Hjääääälp!

8, Måste man ha en brandvarnare...är det lag på det?


Mycket att tänka på......

Tjing Tjong!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger